Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 1883

за 6 міс 0
за 12 міс 0
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (1883)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Александр Глебов не рекомендує цей магазин
23 липня 2020

Хотів купити: Marshall Headphones Major III Bluetooth Black (4092186), Замовлення №166225

Сподобалося: замовлення через корзину, оформлення замовлення

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, асортимент

Не смотря на много плохих отзывов и несоответсвие наличию, решил попробовать. После заказа перезвонили, и сказали что товара нету в наличии, хотя два дня висел на сайте как доступный. Повелся нa самую низкую цену
Відповідь представника «PALLADIUM»
Добрый день Приносим извинения . Товар действительно уже закончился . Информация на сайте была обновлена недостаточно быстро.
Alexandr Kotenko не рекомендує цей магазин
12 липня 2020

Хотів купити: Змішувач

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: оформлення замовлення

Дизайн сайт виключно російською мовою. Хоча сайт в домені ua. Немає навіть англійської, не те що української. Товар не знайшов. Користуватися сайтом неможливо :/
Відповідь представника «PALLADIUM»
Доброго дня, Розв'язання питання з приводу української мови на сайті на цей час знаходиться в роботі. Підкажіть, будь ласка, з яким саме товаром у вас виникла проблема і які ще труднощі виникли при користуванні сайтом? Інформація буде передана до технічного відділу
Головна не зручність - можливість користуватися пошуком. На жодному моєму девайсі не стоїть російська мова. І взагалі, я не хочу користуватися сайтом української компанії, на якому немає взагалі українського інтерфейсу. Вирішите питання з мовою - тоді розгляну можливість щось у вас купувати.
15 липня 2020 Відповісти
Наталья Даскалица не рекомендує цей магазин
28 травня 2020

Купив: вафельница

Сподобалося: відповідність ціни, замовлення через корзину

Не сподобалося: наявність, замовлення по телефону або e-mail, оформлення замовлення, асортимент, видача товару на складі, повернення товару, сервісна підтримка

Я очень недовольна обслуживанием посетителей в магазине. Вафельница которую я купила поламалась на следующий же день, она не грела. Товар некачественный. После ремонта вафельницы, ее вернули в поломаном состоянии, отлетела крышка. Уже две недели не можем добиться возврата товара в надлежащем состоянии. Не советую этот магазин.
Відповідь представника «PALLADIUM»
Добрый день По результатам диагностики в сервисном центре было выявлено , что данный товар находился в нерабочем состоянии и получил соответствующий дефект крышки в результате падения . При получении покупатель осматривает товар и подписывает товарный чек , тем самым подтверждая , что товар получен надлежащего качества и механических повреждений не имеет . Вафельница была отремонтирована и на данный момент находится в магазине . Вы имеете возможность ее забрать самостоятельно либо воспользовавшись услугой доставки , о чем вы были уведомлены нашим сотрудником .
При отриманні товару , візуально вафельниця була нормальна, технічно перевірити ії не було можливості ( товар з рук в руки передавався на вулиці, у зв\'язку з карантином). По факту , на слідуючий день вафельниця виявилась неробочою, замінити на нову відмовились!!! Ми особисто відвезли ії до інтернет -магазину . Ні нової вафельниці , ні коштів ми не отримали, а неробочу вафельницю забрали ремонтувати. Ремонтували 3 тижні, затягуючи час, щоб минуло 2 тижні з моменту покупки і звичайно тоді лише \"забирайте відремонтовану\". По факту, коли чоловік приїхав забирати відремонтовану, то виявив пошкодження ( в сервісному центрі було відбитот частину пластмаски від кришки)!!! Звичайно нам побита вафельниця не потрібна. ПРОСИМО ЗАМІНИТИ АБО ПОВЕРНУТИ КОШТИ!!!!
28 травня 2020 Відповісти
Представник магазину «PALLADIUM»
За висновком сервісного центру причина непрацездатності даної вафельниці - це падіння в процесі експлуатації. При падінні була пошкоджена не лише пластмаса, а й внутрішня частина виробу. Товар відремонтований. Зовнішній вигляд відповідає тому, в якому ми його отримали для передачі на діагностику. В такій ситуації здійснено саме ремонт товару, оскільки поверненню протягом 14 днів підлягає товар , який має товарний вигляд і не має слідів використання. Брак ( при наявності відповідного висновку також передбачається обмін товару або повернення коштів) в даному виробі не виявлено.
28 травня 2020 Відповісти
Prime Legends не рекомендує цей магазин
21 травня 2020

Купив: Звуковая плата ASUS XONAR H6, Замовлення №692674

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, відвантаження товару

Не сподобалося: повернення товару, сервісна підтримка

Крайне не рекомендую купил звуковую плату в магазине palladium,приехала уже Б/У вся в пыли в пальцах когда вставил в ПК оказалось один из входов платы расширения звуковой карты не робочий .Звоню в магазин мне говорят ожидайте звонка менеджера , хочу просто отослать товар и что бы мне вернули деньги,но меня просто игнорируют на протяжении четырех недель.
Відповідь представника «PALLADIUM»
Добрый день Приносим извинения за задержку с обработкой вашего обращения . Информация передана в отдел качества . Мы не занимаемся продажей товара бу . Если вы обнаружили при осмотре на отделении , что с товаром что-то не так , необходимо сразу обратиться в магазин . Если товар прибыл не надлежащего качества или по каким то причинам вам не подходит, то оптимальным решением будет отказ от получения . В данном случае товар был в использовании какое-то время непосредственно вами и теперь изначальное неудовлетворительное состояние не может быть однозначно принято как факт .
Оксана Баланенко не рекомендує цей магазин
19 травня 2020

Хотів купити: Пральна машина автоматична LG FH0B8ND

Сподобалося: оформлення замовлення

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail

Замовила товар по телефону. Менеджер прийняв замовлення, оформив доставку на наступний день. А наступного дня зателефонував вдень і повідомив що товар буде на 500 гривень дорожче і доставка буде ще через день. Пояснив це тим, що постачальники міняють ціну різко і без попереджень. Але мені так і не зрозуміло навіщо тоді ціна на сайті і чому спочатку підтвержують ціну і домовляються за доставку, а потім спілкуються з постачальниками. Про магазин і менеджера дуже негативне враження.
Відповідь представника «PALLADIUM»
Добрый день Приносим извинения если покупка в нашем магазине доставила вам какие-либо неудобства . К сожалению товар по указанной цене закончился . Произошла задержка с обновлением информации на сайте.
Alyona Aleksandrovna не рекомендує цей магазин
18 травня 2020

Купив: Варочная поверхность

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: повернення товару

Купили в магазине варочную поверхность, а она оказалась без газ-контроля. При согласовании в телефонном режиме обмена или возврата по истечению 14-дневного срока, нам его подтвердили, но, когда приехали на склад, нам отказали. Название варочной поверхности на коробке отличается от названия на сайте.
Відповідь представника «PALLADIUM»
Добрый день! Возврат товара производится на протяжении 14 дней по Закону Украины, при получении товара, каждый менеджер информирует Вас о том, чтобы Вы проверяли товар при получении. Напишите пожалуйста, модель варочной поверхности или номер заказа, чтобы была возможность разобраться в ситуации, кто и что Вам сказал?!
DoctorUSI рекомендує цей магазин
15 травня 2020

Купив: Кресло Мердок, Замовлення №165101

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Відповідь представника «PALLADIUM»
Добрый день Мы очень благодарны вам за высокую оценку нашей работы и за поддержку ! Надеемся на успешное сотрудничество и в будущем. Всегда рады видеть вас нашим покупателем !
Гість рекомендує цей магазин
13 травня 2020

Купив: Варильна поверхня газова Hansa BHKW31038, Замовлення №696166

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, видача товару на складі

Не сподобалося: не вказані

Доброго дня! Дякую магазину за доставку товару. Забрати товар вдалося не з першого разу. Попереднє замовлення (694906) анулювали через відсутність на складі, але оскільки ми шукали саме білу поверхню на дві конфорки, то через тиждень знову натрапили на цей магазин. Була підозра, що і цього разу виявиться, що товару немає, як це було з магазином Кухня, але ні, товар був і вчора його доставали. Спасибі!
Відповідь представника «PALLADIUM»
Добрый день Благодарим вас за положительный отзыв. Спасибо , что вы все таки сделали заказ именно у нас , несмотря на предыдущую ситуацию и дали нам возможность изменить впечатление в лучшую сторону . Рады , что вы довольны покупкой . Ждем ваших новых обращений .
Оксана Саєнко не рекомендує цей магазин
13 травня 2020

Купив: Офісне крісло amf smart bn w0002 сірий, Замовлення №164901

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, видача товару на складі

Не сподобалося: повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Відповідь представника «PALLADIUM»
Добрый день Информация по вашему обращению на данный момент находится в обработке менеджером сервисного отдела . Товар изначально проверяется производителем .О необходимости проверять товар при получении покупатель информируется при приеме заказа , в противном случае решение спорных вопросов вызывает затруднения и не может быть однозначно решено в пользу покупателя.При получении товара покупатель ставит подпись на товарном чеке свидетельствующую о том , что товар получен и получен надлежащего качества. Ближайшее с вами свяжется наш менеджер сервисного отдела и предоставит консультацию по дальнейшим вариантам решения ситуации в частности по поводу резьбы . Приносим извинения за задержку с обработкой вашего запроса.
\"О необходимости проверять товар при получении покупатель информируется при приеме заказа , в противном случае решение спорных вопросов вызывает затруднения и не может быть однозначно решено в пользу покупателя\" Як Ви уявляєте перевірку розібраного і запакованого крісла в дощ на вулиці? Ваші кур\'єри були б згодні на таке дійство?Тобто вам товар перевіряти перед відправкою не обов\'язково? Я вже промовчу про постійну брехню менеджерів що зі сною зв\'яжутся завтра,сьогодні,або скоро.
13 травня 2020 Відповісти
Представник магазину «PALLADIUM»
Мы получаем товар в заводской упаковке, не распаковываем, чтобы клиенты не говорили, что им доставили б\у товар, именно по этой причине, мы просим чтобы Вы проверяли товар при получении. Запросы по сервису обрабатываются в порядке очереди, было 3 официальных выходных, поэтому и произошла задержка с обработкой Вашего запроса, за что мы приносим свои извинения, Ваш вопрос обязательно решим в Вашу пользу.
15 травня 2020 Відповісти
Різьба не обов'язково може бути бракованою. Якщо намагатися насильно вкручувати болтове кріплення при неправильній зборці, то однозначно пошкодиться різьба. Я це знаю напевно, бо також сам збирав куплене в даному магазині крісло. Якщо ми, кінцеві споживачі, хочемо економити на зборці, то це треба робити акуратно. При чому тут магазин? Невже менеджери мусять перевіряти всі різьбові з'єднання на виробі? Як Ви це собі уявляєте? Або збирайте правильно, або витрачайте гроші на кваліфікованих збирачів. Я вважаю магазин тут ні до чого!
15 травня 2020 Відповісти
Показати всі коментарі
Віталій не рекомендує цей магазин
12 травня 2020

Купив: Машинка для стрижки + тример Saturn ST-HC8021, Замовлення №108044

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, повернення товару, сервісна підтримка

Не сподобалося: замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

Деякий час тому купував товар, сервіс був російськомовний, оператор зі мною пів години сперечався, що не буде обслуговувати українською, бо не хоче. Заходжу на сайт зараз, бачу, що досі немає української версії і їм все одно на клієнтів та законодавство. Розташований магазин у жахливо важкому місці, знайти нереально. 1 раз купив, осад неприємний на все життя залишився, більше ніколи принципово не купуватиму там. Тільки один плюс: гарантійна заміна товару відбулася без проблем.
Відповідь представника «PALLADIUM»
Доброго дня Останнє звернення від вас за номером в замовленні № 108044 зафіксовано березнем 2019 року і раніше в 2017 році. Однак не було знайдено ніякої інформації, де б менеджер повівся некоректно і відмовився розмовляти українською мовою. Ми намагаємося підвищувати якість обслуговування і зворотний зв'язок від клієнтів для нас дуже важливий. При цьому своєчасне звернення покупця - запорука успішного вирішення ситуації . Наші оператори намагаються забезпечити максимально комфортні умови придбання товару і враховують побажання клієнта у виборі мови спілкування. Забезпечення можливості перегляду контенту сайту на декількох мовах досить об'ємний і не швидкий процес, але ми працюємо над цим. Адресу пункту самовивозу вказано на нашому сайті, вона повідомляється менеджером і зручність розташування, щодо свого власного може визначити тільки сам покупець. До Бізнес центру "Маяк", де знаходиться наш пункт самовивозу, можна дістатися як на громадському транспорті (зрозуміло в поточних умовах карантину дана можливість обмежена не з нашої вини) так і на особистому. Крім можливості самовивозу товару ми також пропонуємо доставку кур'єрською службою або доставку перевізником Нова Пошта. Приносимо вибачення якщо покупка в нашому магазині принесла вам будь-які незручності.
Якби шукали, то перевірили б записи дзвінків, а вони були довгими і півгодинними. Усі навіть величезні магазини українізувалися, а для вас це страшенно великий обсяг роботи - найняти перекладача та сказати адміну сайту виставити. Це додаткові затрати, навіщо, якщо можна і не тратитися? Треба було з самого початку поважати клієнтів та робити насамперед українську версію. Відповіді для галочки тут не потрібні.
12 травня 2020 Відповісти
Представник магазину «PALLADIUM»
Ми не робимо відповідей для галочки . Ми працюємо над відгуками , над нашим сайтом і також над якістю роботи наших співробітників. Іще раз хотилося б наголосити , що зворотній зв'язок є невід'ємною частиною співпраці між покупцем і магазином . Але відреагувати відповідним чином на повідомлення про некоректе поводження працівника , навіть при наявності телефонної розмови , можливо тільки по факту ситуації чи через деякий час після . Звернення , що поступає через роки неможливо обробити належним чином зважаючі наприклад на відсутність серед співробітників відповідної особи . З останнього вашого звернення в магазин пройшов рік . І якщо за період нашої співпраці з 2016 по 2019 рік хтось із наших менеджерів дійсно повівся некоректно по відношенню до вас - ми приносимо вам свої вибачення ! В любому випадку ми вдячні вам за повідомлення . Воно є корисним для підтримання на відповідному рівні стандартів роботи нашого магазину.
12 травня 2020 Відповісти
Тоді я робив зауваження і скаржився, але реакція була нульова. Сподіваюся, з часом зміни побачу. А ви, пане представнику магазину, будь ласка, підтягніть свою українську, бо дуже багато помилок у відповіді. Ви ж на велику аудиторію пишете. Вибачення просять, а не приносять, або просто \"перепрошуємо\", і випадок не любий, а \"у всілякому разі\", \"по відношенню\" - щодо, стосовно до, і багато іншого, та для початку досить. Не дякуйте)
12 травня 2020 Відповісти
Показати всі коментарі