Зимові шини Michelin X-Ice XI3 на перший погляд «один в один» схожі на попередню модель Michelin X-Ice XI2, так в чому ж їх новизна? Як завжди, всі головні зміни приховані всередині. Приміром, у покришок Michelin X-Ice XI3 на 15% більше блоків, що було досягнуто шляхом зменшення їх розмірів. Всі блоки формують V-подібний малюнок, що дозволяє ефективно відводити воду і талий сніг з плями контакту шини з дорогою, а краї блоків усіяні дрібними зубцями, що не дозволяють снігу злипатися. Далі - на протекторі передбачено відразу три важливих компоненти: глибокі Z-образні ламелі (для поліпшення зчеплення на зимовій дорозі і самоблокировки блоку); мікро-помпи у вигляді невеликих отворів (для «відкачування» води з плями контакту і «підсушування» льоду); пилковидні кромки на верхніх краю блоку (для поліпшення зчеплення шини зі снігом в поперечному напрямку). Також зимові шини Michelin X-Ice XI3 відрізняються максимально глибокою нарізкою ламелей - за заявою компанії, при зносі шини Michelin X-Ice XI3 на 50% малюнок протектора і кількість ламелей аналогічні такому у нової шини. Крім того, каркас зимових шин Michelin X-Ice XI3 зроблений за технологією IRONFLEX з нитками підвищеної міцності - для розсіювання пікових навантажень і більшої стійкості шини до зовнішніх впливів дороги (пошкодження і удари від ям). Результат усіх інновацій: гальмування на льоду покращено на 7%, а розгін поліпшений на 17% (за даними виробника, в порівнянні з шинами минулого покоління); знижено споживання палива і збільшений термін служби шини.