Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 6993

за 6 міс 26
за 12 міс 53
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (6993)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Irina Ivanova рекомендує цей магазин
1 вересня 2023

Купив: Автоматична поїлка для тварин Petkit Electric Pet Cat/Dog EVERSWEET 3, Замовлення №17555566

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Впервые покупала в Цитрусе, все прошло очень быстро, четко и без лишних слов. Мгновенно перезвонил менеджер, уточнили наличие и на следующий день я уже забирала поилку. Обслуживание на кассе с осмотром и оформлением покупки частям заняло минут 7-10. В целом, мне понравилось. Кот тоже оценил, хоть и спустя неделю)
УкрТехно не рекомендує цей магазин
16 серпня 2023

Купив: LikeBikeDuo, Замовлення №ПР000855934

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Нам щиро шкода, що подібна ситуація мала місце бути, але в свою чергу, вдячні за зворотний зв'язок. Інформацію викладену у відгуці було проаналізовано та передано на розгляд до керівництва для вжиття подальших заходів до причетних осіб. На жаль, дійсно, виникла затримка при відправленні товару до пункту приймання для отримання його вами після отримання відмови у продовженні ремонтних робіт. Разом з тим, усі запропоновані вам роботи, були надані інженером після проведення первинного діагностування, задля подальшої коректної роботи пристрою та його безпечної експлуатації. Погодження або відмова від погодження на виконання будь-яких ремонтних робіт завжди залишається за клієнтом. Приносимо вибачення за завдані незручності. Додатково, з вами зв'яжеться компетентний менеджер сервісного напрямку задля надання актуальної інформації стосовно пристрою та варіантів вирішення питання. Дякуємо вам за розуміння! Віримо, що уся подальша співпраця з компанією вам приноситиме тільки задоволення та позитивні емоції, а ми для цього прикладемо максимум зусиль. Гарного дня!
Svetod не рекомендує цей магазин
5 серпня 2023

Хотів купити: Пилосос без мішка Philips 7000 series FC9745/09

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Світлано! Дуже шкода, що ваша думка залишилась такою. Вказаний вами товар було замовлено на переміщення зі складу постачальника саме під ваше замовлення повністю запакованим, новим та у повній комплектації від виробника. Звертаємо вашу увагу на те, що відеоогляди в мережі можуть проводитись з товаром інших партій або іншого року виробництва, через що його складові та упакування можуть відрізнятись. Виробник залишає за собою право змінювати склад, комплектацію, колірну гаму товару, гарантійний період, технічні характеристики і т.д. без попереднього повідомлення. Уся комплектація товару була присутня у коробці від виробника, про що вас і було проінформовано. Гарного дня!
Valentyna Tima не рекомендує цей магазин
5 серпня 2023

Купив: Навушники TWS Xiaomi Redmi Buds 4 Lite White (BHR6919GL), Замовлення №5831560

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару

нікому не рекомендує Наушники не підійшли через анатомічні особливості вуха, у поверненні відмовлено, аргумент смішний і безпідставний.
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Валентино! Згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачений обмін/повернення товару належної якості, якщо він не задовольнив клієнта за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням у випадку, якщо товар не був у використанні, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики. За результатами перевірки пристрою у межах сервісного центру компетентними співробітниками було встановлено наступне: навушники брудні, на корпусі залишки бруду, на самих навушниках залишки вушної сіри. На жаль, обмін/повернення такого товару неможливий згідно Законодавства, так, як не були дотримані усі вищевказані умови. Дану інформацію вам було повідомлено менеджером післяпродажного обслуговування у листуванні, а також, надані підтверджуючі фото. Гарного дня!
Dima Skomorochin не рекомендує цей магазин
27 липня 2023

Хотів купити: Смартфон Motorola Edge 40 8/256GB Eclipse Black (PAY40042)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Шкода, що дана ситуація мала місце бути. При зверненні до служби підтримки вас було проінформовано щодо причини виникнення подібної ситуації. На жаль, дійсно, помилково працівником було надано некоректну інформацію. У магазині вам були запропоновані інші варіанти товару до придбання. Службою підтримки, також, було запропоноване отримання бонусів на рахунок, для використання їх у якості знижки. Приносимо вибачення за завдані незручності! Випадок було розглянуто та прийняті відповідні міри задля покращення якості обслуговування по мережі. Гарного дня!
Олексій рекомендує цей магазин
15 липня 2023

Купив: Кейкап Varmilo EC Rose Keychain, Замовлення №17172157

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Купив перемикач, все окей. З замовленням були проблеми, але це було тимчасово і пов?язано з технічними проблемами. В цілому магазин рекомендую
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Дякуємо за довіру:) Приємного користування та до нових зустрічей!
Сергій Гречанюк рекомендує цей магазин
28 червня 2023

Купив: Електробритва чоловіча Philips Shaver series 7000 S7882/55, Замовлення №5811005

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Ціна найприємніша на ринку в даний час і це не 100-200 грн а 20% від всіх відомих магазинів!!!! Оплата частинами теж найбільша !!!! Сьогодні замовив завтра отримав( хоча менеджер сказав що товар буде через 3-4 дні )!!! Загальні враження дуже хороші!!!!
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Сергію! Дякуємо вам за довіру та те, що обираєте "Цитрус"! Працюємо, аби усі наші клієнти залишались задоволені:) Гарного дня!
Ярослав Матякин рекомендує цей магазин
26 червня 2023

Купив: Ігрова консоль Sony PlayStation 5 Ultra HD Blu-ray (God of War Ragnarok), Замовлення №5805920

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Швидко, оперативно, професійно. Ну як завжди. Не перший раз купую в Цитрусі, жодних зауважень
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Ярославе! Щиро вдячні вам за відгук:) Бажаємо приємного користування новеньким пристроєм! Гарного дня!
Оксана Гукова не рекомендує цей магазин
23 червня 2023

Купив: Навушники TWS Sony WI-C100 Black (WIC100B.CE7), Замовлення №17372105 ( 5806571)

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Замовлення робив мій чоловік.Навушники сподобались. Але сбентежило, що при сплаті послуг доставки виявилось, що магазин викликав курьера Нової пошти до себе і ми за це заплатили. Доставка збільшилась в половину.В накладній взагалі написано, що доставка коштує 0,01грн. Не розумію, що сталося з магазином.
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Дуже шкода, що ви залишились такої думки. Наразі, сплата за послугу доставлення виконується клієнтом самостійно за встановленими тарифами перевізника, про що замовника було проінформовано у телефонному режимі, а також, дана інформація розміщена на нашому сайті та у карточці кожного товару. Додатково, вказаний вами збір є однією із складових вартості доставлення, про оплату якої клієнтів попереджається. Дякуємо за зворотній зв'язок! Гарного дня!
Рома Олешко не рекомендує цей магазин
16 червня 2023

Купив: Ігрова гарнітура Logitech G Pro X USB (Black) 981-000818, Замовлення №№ 14574983

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Романе! Ви придбали пристрій 25.08.2021 року. Протягом 23.05.2023 року ви звернулись до служби підтримки клієнтів вказавши на те, що у пристрої перестав працювати один динамік. Того ж дня, ви отримали лист на електронну пошту з інструкцією та документами для подальшого відправлення товару на сервісне обслуговування. 28.05.2023 року, ви відправили пристрій до сервісного центру, де його було прийнято та перенаправлено до авторизованого сервісного центру (АСЦ) виробника для подальшого обслуговування. Наразі, пристрій знаходиться в АСЦ та ми очікуємо на отримання інформації від представника, для подальшого інформування вас, як клієнта, про що вас було проінформовано у телефонному дзвінку 16.06.2023 року. Разом з тим, згідно ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів", обмін/повернення товару неналежної якості можливий тільки при встановленні факту наявності у ньому істотного недоліку, що підтверджується відповідним актом АСЦ виробника. Додатково, при отриманні актуальної інформації щодо ходу виконання ремонтних робіт в АСЦ виробника, обов'язково проінформуємо вас. Очікуйте, будь ласка. Дякуємо!
Добрий день Цитрус! згідно ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів", При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом ЧОТИРНАДЦЯТИ ДНІВ з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. На данний момент минає 17 ДЕНЬ, і згідно ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів" я маю право зараз розірвати договір і запросити повернення коштів тому що про інший термін ми з вами не домовлялись, АЛЕ при зверненні до колл центру мені сказали що ви маєте право продовжувати термін гарантійного обслуговування НА 2 МІСЯЦІ !! І я не міг зрозуміти чому так, бо я нічого подібного не підписував, і через годину пошуків інформації я зрозумів що: Кожен ваш клієнт автоматично погоджується з вашими умовами коли відправляє товар на гарантійний ремонт, а саме що ВИ МОЖЕТЕ ПОДОВЖИТИ ТЕРМІН ДО ПОВНОГО ВИКОНАННЯ РЕМОНТУ. І я як І КОЖЕН ВАШ КЛІЄНТ МОЖЕ СИДІТИ 2-3 МІСЯЦІ без товару який у вас був придбаний(а може і більше). На мою думку це не дуже честно з вашої сторони приховувати такі деталі, і потрібно на пряму прописувати це в заяві яку складає споживач при відправці товару. І зараз я про це інформую інших людей...(P.S якщо ваш АСЦ за 17 днів не може знайти істотний недолік, а саме почути що один динамік перестав працювати, я б на вашому місці про це не писав в коментарях)
16 червня 2023 Відповісти
bb відповів на коментар Рома Олешко
Больше 14 дней, ремонт, это возврат денег или обмен на другой товар. У меня 2 знакомых с АСЦ есть и каждый АСЦ эту норму знает.
1 грудня 2023 Відповісти