Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 6993

за 6 міс 26
за 12 міс 53
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (6993)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Андрій Мороз не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
31 жовтня 2023

Купив: Вертикальний пилосос (1В1) Lydsto W1 Handheld Wet And Dry Stick Vacuum Cleaner (YM-W1-W02), Замовлення №5908088

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

на наступний день після покупки повернув товар, товар прийняли гроші не віддали, посилаючись на необхідність проведення діагностики
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Андрію! Протягом 29.10.2023 року ви придбали Акумуляторний пилосос миючий Lydsto W1 на торговельній точці "Цитрус" у м.Київ. 30.10.2023 року ви звернулись повторно, для виконання повернення товару. Згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів", поверненню та обміну підлягає товар, який не був у використанні. Враховуючи те, що ваш пристрій був у користуванні, у баці була вода, мокра та брудна щітка, такий товар неможливо повернути згідно Законодавства. Але, співробітники торговельної точки пішли вам на зустріч для надання допомоги у вирішенні даної ситуації максимально позитивно для вас, та передали пристрій на діагностику для перевірки можливих водо-механічних пошкоджень, за результатами якої приймаються подальші рішення. Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок. Гарного дня!
Не згоден: 1. Товар НЕ був у використанні, була перевірена його робота з метою визначення потреби в такому пилососі. Перевірити його роботу не набравши води в бак і не намочивши щітку неможливо!!! Така первірка має проводитись у магазині. 2. Перед продажем працівниками магазину Цитрус в ТРЦ "Республіка" мене не було повідомлено, що перевірка роботи пилососа призводить до неможливості його повернення. 3. Працівниками цього магазину під час продажу не було мене поінформовано, що товар має багато обмежень у зв'язку з його пожежо- та вибухонебезпечністю. З цією інформацію я ознайомився тільки в інструкції до нього. Виникає взагалі питання щодо законності його продажу в Україні. 4. Враховуючи що купував його для людини похилого віку та відповідно до статті ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" наступного дня я його здав в магазин без будь яких пошкоджень, в тому числі і пакування. 5. Оскільки товар був повернутий, а не переданий на діагностіку вважаю, що магазин відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" зобов'язаний протягом 7 днів з дати повернення товару повернути мені гроші. 6. Сьогодні 3 листопада на 5 день після повернення товару жодного зворотнього зв'язку від магазину не надходило.
3 листопада 2023 Відповісти
bb відповів на коментар Андрій Мороз
и как решился вопрос Андрей Ваш ?
1 грудня 2023 Відповісти
Сергей Самарцев не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
31 жовтня 2023

Купив: Пилосос ручний для дому Tineco iFloor Breeze , Замовлення №Замовлення № 17762398  (

Сподобалося: відповідність ціни, відповідність умов оплати

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Сергію! Нам дуже прикро, що така ситуація трапилась. Обраний вами товар знаходився на віддаленому складі постачальника, куди для уточнення інформації щодо наявності було подано відповідний запит. Представником даного складу було підтверджено наявність, про що вас проінформували та замовлення було оформлене. На жаль, протягом 30.10.2023 року, від представника постачальника отримали інформацію про відсутність товару у наявності. Разом з тим, ми не маємо можливості фактичної присутності на даному складі, тому, інформування відбувається виключно за наданою інформацією. Ситуацію передали до відповідного відділу для аналізу та подальшого вжиття заходів, щодо недопущення виникнення подібних ситуацій у майбутньому. Віримо, що при наступних зверненнях, ви отримуватимете тільки позитивні емоції! Гарного вам дня!
Ліміт повернули,але осад трохи залишився
31 жовтня 2023 Відповісти
And2Ex не рекомендує цей магазин
31 жовтня 2023

Купив: Навушники TWS Xiaomi Redmi Buds 4 Pro Black (BHR5896GL), Замовлення №17764639

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! За вашим зверненням до служби підтримки, вас було проінформовано про те, що у зв'язку з надходженням до продажу даного товару без єврослоту, скотч на коробці був присутній для закріплення на ньому вушка, для подальшого розміщення на стенді торговельної точки. Пристрій був реалізований повністю новий. Вам дану інформацію було надано та, враховуючи те, що вона вас не влаштувала - 29.10.2023 року ви виконали повернення товару. Разом з тим, при підтвердженні замовлення у телефонному режимі з менеджером, версія пристрою не уточнювалась. Гарного дня!
Ви неуважно прочитали. 1) Мені продали РОЗПАКОВАНУ КОРОБКУ. Навіть щоб наклеїти вушко, розпаковувати її, по-моєму, не потрібно. 2) Відсутні захисні плівки всередині футляру та на самих навушниках. Навіть щоб перевірити їх (але що це взагалі означає), немає необхідності знімати плівки. 3) В двох магазинах цитрус, як виявилось, на стендах висять навушники в ЗАВОДСЬКОМУ ПАКУВАННІ БЕЗ ЖОДНИХ НАЛІПОК ТА СКОТЧУ. Як ви при цьому можете говорити, що це "повністю новий пристрій"? Ще раз приведу аналогію... Ви купуєте iPhone 15 в подарунок, але стрічка на коробці розірвана, а з екрану вже знята плівка, при цьому вас запевняють, що це "повністю новий пристрій". З вашої сторони я очікував просто вибачення за таку ситуацію, навіть без бонусів чи відшкодувань, як це прийнято в інших магазинах, але ви продовжуєте виправдовуватись, показуючи, що це не консультант вирішив "впарити", а ЦИТРУС.
2 листопада 2023 Відповісти
Також у вас на сайті представник цитрус відповів, що це глобальна версія, нехай і до варіанту в білому кольорі. Тобто, біла - глобальна, а чорна - китайська? Якщо я зараз замовлю білу версію, то отримаю глобальну? Будемо це перевіряти? Чому мої запитання щодо версії і відгуки у вас на сайті не проходять модерацію?
2 листопада 2023 Відповісти
Міша Рудь не рекомендує цей магазин
20 жовтня 2023

Купив: Диск Rise of the Tomb Raider (Blu-ray) для PS4, Замовлення №17738862 ( 5899153)

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару

Не сподобалося: повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! При підтвердженні замовлення менеджер інтернет-магазину попереджає клієнта про додаткову оплату вартості доставлення при отриманні за тарифами перевізника. Вказаним вами адресний забір є однією із складових вартості доставлення, про оплату якого клієнтів попереджається. Разом з тим, інформація щодо оплати доставки за тарифами перевізника вказана у карточці кожного товару. Гарного дня!
Евгений Титовец не рекомендує цей магазин
19 жовтня 2023

Купив: SiliconPower QS55 20 000mAh, Замовлення №17732643 ( 5897351 )

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! За вашим зверненням до служби підтримки були подані запити для уточнення інформації щодо відправленого вам товару. Згідно отриманої інформації, товар, який було відправлено вам попередньо не відкривався та не був у реалізації, про що вас було проінформовано. Разом з тим, при отриманні товару, клієнт має оглянути його на предмет цілісності та інше, задля виключення можливих пошкоджень при транспортуванні. На жаль, наразі, встановити обставини ситуації та/або встановити яким чином товар використовувався після його отримання неможливо. Гарного дня!
"ЦИТРУС"! Я ще раз вам повторюю и звертаю увагу, що в описі мого відгуку, я звернув увагу, що отримував повербанк через поштомат Нової пошти, куди ви мені його і відправили. Про який огляд товару ПРИ ОТРИМАННІ ви коментуєте? Я в вашому магазині до цього інциденту купував нові речі на сумму більше 100 тис. грн і це легко перевірити через мій особистий кабінет вашого офіційного сайту. Мені нема сенсу шось вигадувати за покупку в 1500 грн з яких 770 грн це був кешбек від попередніх покупок і без причини обвинувачувати ваш магазин. Я ще раз повторюю, що ви на поштомат Нової пошти прислали вже вскритий товар зі зірваними заводськими пломбами і незначним механічним пошкодженням корпусу банки. Нехай інші споживачи і покупці це почитають і зроблять висновки. Дякую за увагу!
29 жовтня 2023 Відповісти
bb відповів на коментар Евгений Титовец
Мой совет Вам, такие вещи не заказывать на Почмат! Только в отдлении Новой Почты, где можно проверить и отказаться если проблема
1 грудня 2023 Відповісти
Alexander Burchak не рекомендує цей магазин
17 жовтня 2023

Купив: Навушники з БТ JBLTBEAMPUR, Замовлення №5898100

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: фіскальний чек

Дурна слава відповідає діям магазину. - Товару немає в магазинах, щоб можна було там забрати, можемо вислати. Доставка новою поштою. - Ок. Результат: 120грн доставка. Можна як завгодно довго сперечатись щодо зайвих 35грн, але це один на сотню магазин що в нього пошта сама забирає товар зі складу, а платите ви. Не рекомендую.
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Олександре! При інформуванні за розміщеним замовленням, відповідальний менеджер запропонував вам або почекати переміщення з іншого міста до обраної торговельної точки для отримання товару шляхом самовивозу, або надіслати його за допомогою компанії-перевізника Нова Пошта. Ви обрали другий варіант та вас було проінформовано про окрему оплату вартості доставки згідно тарифів перевізника при отриманні посилки. Вказаний вами збір є однією із складових вартості доставки, про оплату якої вас було попереджено. Дякуємо за відгук! Гарного дня!
Магазин не читає, магазин пише. Мова не про необхідність сплачувати доставку, а про додаткові комісії за сервіс, що отримує магазин, а не клієнт. Про ці додаткові комісії клієнт не був проінформований, і тому, не треба брехати.
19 жовтня 2023 Відповісти
Arlicino92 рекомендує цей магазин
17 жовтня 2023

Купив: Флешка SanDisk 32 GB USB 3.0 + Type-C Ultra Dual (SDDDC2-032G-G46), Замовлення №5893085

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Щиро вдячні вам за відгук:) Також, приносимо вибачення за можливі завдані незручності при обслуговуванні. Інформацію було передано до керівництва для уточнення деталей та вжиття необхідних заходів. Дякуємо, що приділили свій час! Віримо, що при наступних зверненнях ви отримуватимете тільки позитивні емоції, а ми для цього зробимо усе можливе! Гарного дня!
Volodymyr Maksymchuk не рекомендує цей магазин
15 жовтня 2023

Купив: Робот пилосос Roborock Vacuum Cleaner S8 Pro Ultra White, Замовлення №17541033

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Ви передали пристрій Робот пилосос Roborock Vacuum Cleaner S8 Pro Ultra White на сервісне обслуговування 01.10.2023 року у сервісному центрі м.Києва. Протягом 09.10.2023 року вас було проінформовано у телефонному режимі по ходу виконання діагностики та очікування рішення. Наразі, для подальшого обслуговування, необхідним є уточнення інформації щодо несправностей, але, на жаль, з вами не вдалось встановити телефонний зв'язок. Просимо вас звернутись до служби підтримки для отримання зворотного зв'язку від менеджера сервісного центру для подальшого обслуговування та якнайшвидшого завершення ремонту. Дякуємо!
Доброго дня, зі мною намагались зв'язатись один раз тільки вчора і дісно не змогли, не побачив дзвінок, перетелефонував сьогодні, надав інформацію, сподіваюсь на швидке завершення ремонту. 09.10.2023 мені зателефонували та сказали, що тільки взяли на діагностику UPD. Подзвонили 19.10 і сказали, що клацання пристрою - це окей Пояснив, що у мене цього не було 3 тижні, і якщо притримати одну частину, то клацання пропадає (відео було направлене в сервіс), а також про те, що я питав у людей, чи є така проблема, хто користується аналогічним пристроєм - у них такої проблеми нема. На що мені відповіли: "Нууу, якщо проблема ще раз з'явиться - принесете ще раз в сервіс, ми вже відправили в інший сервіс (де я здавав пристрій) на видачу" UPD 2.0: 25.10, пристрій з Крещатика на Степана Бандери вирушивши 19.10 до сих пір не доїхав...
17 жовтня 2023 Відповісти
mykyta_ruslanovich не рекомендує цей магазин
12 жовтня 2023

Купив: Гарнітура ігрова HATOR Hypergang EVO Elite (Black) HTA-830, Замовлення №17647642

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Микито! Ви сформували замовлення на товар Гарнітура ігрова HATOR Hypergang EVO Elite HTA-830 Black та отримали його у відділенні Нової пошти 29.10.2023 року. 04.10.2023 року ви звернулись до служби підтримки, вказавши на те, що незадоволені якістю звуку пристрою. При зверненні, вам було надано роз'яснення з даного питання та передано заявку до менеджера післяпродажного обслуговування для подальшого відправлення товару за допомогою компанії-перевізника Нова Пошта. При отриманні товарів у сервісному центрі, вони розподіляються за напрямками та проходять детальну перевірку на предмет дотримання усіх вимог до виконання обміну/повернення згідно Законодавства. При огляді, відповідальним менеджером було виявлено на пристрої бруд, волосся та пил, про що вас проінформували листом на електронній пошті, додавши підтверджуючі фото (усі надіслані вам фото додамо у вкладенні). Тобто, пристрій має незбережений товарний вигляд та сліди експлуатації. Враховуючи вищевикладене, виконати обмін/повернення товару згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" та задовольнити ваші вимоги не вбачається за можливе. Гарного дня!
Phoenix Military рекомендує цей магазин
8 жовтня 2023

Купив: Навушники TWS Xiaomi Redmi Buds 3 Pro Glacier Grey (BHR5194GL), Замовлення №17700426

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Купив дані навушники через додаток "цитрус". Але у мене виявилися напевно браковані. Відправив в сервіс, заплатив за доставку туди, сказали, що можуть обміняти або повернути кошти, я попросив такі ж самі навушники.Сервіс працює чудово, за вийнятком того, ЧОМУ Я МАЮ ПО ДВА ЗАЙВИХ РАЗИ ПЛАТИТИ ЗА ДОСТАВКУ? Я ж не новий товар купую, а це упущення компанії, що у мене брак! В результаті - 238грн за доставку в дві сторони. Наче невелика сума, але це ціна наприклад захисної плівки на смартфон?
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Враховуючи те, що ви відправляли товар на гарантійний ремонт, дійсно, доставлення оплачується відправником. Але, стосовно обміну (тобто зворотної доставки нового товару), дійсно, виникла технічна помилка. Наразі, помилку було виправлено та товар прямує до вас з безкоштовною доставкою! Дякуємо за те, що повідомили нас. Очікуйте, будь ласка, на прибуття товару! Гарного дня!
Дякую, виправили
10 жовтня 2023 Відповісти