В такий важкий час ,коли багатьох товарів немає можливості придбати в звичайних магазинах ,а Епіцентр доставляє ,тим більше за адекватною ціною і з нормальними термінами придатності ,це дуже зручно та актуально в теперішній час .
Оберіть ваш варіант
Підсумкова діаграма за останні 12 місяців
Підсумкові оцінки на основі відгуків покупців
В такий важкий час ,коли багатьох товарів немає можливості придбати в звичайних магазинах ,а Епіцентр доставляє ,тим більше за адекватною ціною і з нормальними термінами придатності ,це дуже зручно та актуально в теперішній час .
Шановна Анна. Щиро дякуємо Вам за вибір нашого магазину. Зі свого боку будемо і надалі працювати над збільшенням асортиментної групи товарів, щоб мати можливість задовольнити всі потреби наших покупців.Очікуємо нових замовлень.
При проверке товара оказалось, что он далеко не новый. В одном из мест крепления лакокрасочное покрытие оказалось повреждённым, какое бывает при черезмерном усилии при затяжке крепежа. В другом месте крепёж вовсе отсутствовал.
С какой целью микроволновка разбирались и как доказать в случае чего сервисному центру, что "ты не олень" - вопросы риторический.
Шановний Михайло. В продовження телефонної розмови, ще раз щиро перепрошуємо за витрачений час та доставлені незручності. В поточний момент уточнюємо причини виникнення даної ситуації, та хочемо Вас запевнити, що з нашого боку обов'язково буде вжито заходів для уникнення подібних випадків. Будемо вдячні, якщо Ви ще зможете змінити свою думку про роботу нашого магазину та продовжите співпрацювати з нами. Дякуємо за відгук.
Сначала я не мог зайти на сайт. Пытаюсь сменить пароль. "Пароль должен содержать символы". Ввожу символ %. % в списке символов есть, но страницу Эпицентра это не устраивает. Выбрал другой символ. Зашел. Положил в корзину товар. Нажал "Купити". Страница зависла. Ждал, ждал. Висит. Перезашел. Положил в корзину товар. "Купити". Страница висит. Почистил куки сайта. Захожу. Пароль не подходит. Звоню на горячую линию. Пытаюсь объяснить. Товара нет и никогда не было. Звоните в магазин. Звоню в магазин в Белой Церкви. "А чего вы нам звоните? Это вам на горячую линию". Звоню снова на горячую линию, прошу кого-то, кто хотя бы что-то решает. В ответ "Я ничем не могу помочь, товара нет в наличии". На вопрос "Вы пытаетесь меня переспорить, или продать мне товар?" получил ответ, что переспорить не пытаются, но я всё равно не прав. Просил оставить жалобу, линия просто оборвалась.
На фото мультиварка, которая была в корзине, но волшебным образом отправилась в недоступные. Доказать это движение я никому не смог.
У меня даже было желание вам помочь и объяснить шаг за шагом, где сайт выдавал ошибки. Но если вам это не нужно, то мне — тем более.
Я купил скороварку в другом магазине. К вашему удивлению сообщаю: вы не единственный магазин в Украине.
розгорнути
згорнути
Шановний покупець. Зі сторони магазину хочемо перепросити за доставлені незручності. Нам дійсно шкода, що відбулась дана ситуація і покупка була здійснена в іншому магазині. Для детального розгляду цього випадку, прохання надіслати контактний номер телефону з якого було здійснено дзвінки на нашу гарячу лінію, на електронну адресу info@on.epicentrk.ua. Електронна пошта для Ваших пропозицій, скарг та заяв....
Детальніше на epicentrk.ua
https://epicentrk.ua/ua/info/contacts/
Товар приехал в паршивой упаковке, без коробки, просто обмотаный липкой пленкой и одним слоем пупырышков. Так как осмотреть покупку и при этом оставить хоть какую-то упаковку было невозможно, а тащить домой белый керамический горшок под дождем я не хотел, то я совершил ошибку и решил не проверять целосность товара. Уже дома расклеил этот пластик и увидел что горшок и поддон побиты.
Написал отзыв на их сайте, получил стандартную отписку "сам виноват, надо было проверять при получении, вот номера службы поддержки". Возиться с одним несчастным горшком за 370грн я не собираюсь, но осадок неприятный. Мой негативный отзыв на сайте эпицентра не опубликовали.
розгорнути
згорнути
Шановний Дмитро. В продовження телефонної розмови, хочемо ще раз перепросити за доставлені незручності. Нам дійсно шкода, що виникла дана ситуація, зі свого боку робимо все можливе для налагодження процесів, які допоможуть уникнути подібних випадків. В поточний момент з Вами погоджено повернення коштів за товар та доставку. Хочемо звернути увагу, що ми завжди попереджаємо наших покупців про необхідність огляду товарів під час отримання на цілісність та комплектацію. Дякуємо за відгук, будемо раді подальшій співпраці.
розгорнути
згорнути
Дякую, мою проблему вирішено
Заказал. Получил подтверждение. Пришел. Проверил/забрал. Все четко.
Шановний покупець, щиро вдячні Вам за відгук. Нам дуже приємно, що Ви високо оцінили нашу роботу. Будемо раді Вашим новим замовленням.
Швидка доставка товару.
Шановний покупець. Дякуємо Вам за вибір нашого магазину та відгук. Будемо раді подальшій співпраці.
От і дійшли руки до коментарію. Не рекомендую даний магазин, замовив ящик недешевого плотного паперу для друку листівок. При отриманні на Новій пошті оглянув посилку ззовні, як робив зазвичай коли замовляв у інших інтернет магазинів, пошкоджень не було, отже зробив висновок що при транспортуванні все було добре. Вже вдома відкрив і був у шоці. Папір зім'ятий у кутах, місцями розірваний та забруднений. Упакування всередині ціле, тобто пошкодження було НЕ при перевезенні. Добре видно, що таким він був ще на складі Епіцентра. Використовувати для лазерного друку його у такому стані вже не можна. Віддав папір на благодійність - у садочок діткам малювати ще згодиться. Звертатись до цього магазину більше не буду. Якщо читач цього коментарю таки наважиться на замовлення, то раджу замовляти наложкою та ретельно оглядати при отриманні. Довіряти не варто, яка б ціла посилка не була ззовні. Також Епіцентр не публікує негативні коментарі у себе на сайті, лише позитивні та схвальні, чим вводить довірливих майбутніх покупців в оману. розгорнути згорнути
Шановний Олег. В продовження телефонної розмови, дозвольте ще раз перепросити за доставлені незручності. Нам дійсно шкода, що виникла дана ситуація, зі свого боку робимо все можливе для налагодження процесів, які допоможуть уникнути подібних випадків.
У разі отримання пошкодженого товару Ви завжди можете залишити звернення у розділі: Гарантія та сервіс Отримання інформації щодо сервісного обслуговування та повернення товару....
Детальніше на epicentrk.ua
https://epicentrk.ua/ua/info/contacts/ і ми обов'язково його розглянемо.
Всі відгуки, залишені на нашому сайті, проходять обов'язкову модерацію згідно з правилами, вказаними на нашому сайті під кожною формою для написання відгуків. Якщо правила порушені вони не публікуються.
Будь-які скарги, питання і пропозиції Ви можете надіслати на: info@on.epicentrk.ua Електронна пошта для Ваших пропозицій, скарг та заяв....
Детальніше на epicentrk.ua
https://epicentrk.ua/ua/info/contacts/
Будемо вдячні, якщо Ви ще зможете змінити свою думку про нашу роботу, погодитесь на пропозицію і продовжите співпрацювати з нами Дякуємо за відгук
розгорнути
згорнути
На hotline.ua вказано "Доставка: по Ивано-Франковску или самовывоз", а по факту можливо тільки "Доставка в удобный вам пункт «Новой Почты»", самовивіз відсутній.
Шановний покупець. Дозвольте вибачитись за доставлені незручності. В даному випадку відбувся технічний збій і інформація відображалась не коректно. В поточний момент працюємо над виправленням. Якщо покупка товару для Вас актуальна і Ви бажаєте її отримати у нашому пункті видачі в м. Івано-Франківськ надішліть нам, будь ласка, лист на електронну адресу info@on.epicentrk.ua і ми зробимо переміщення товару. Дякуємо за відгук.
маленький заказ очень срочно нужен был скотч. все быстро подтвердили. забрала - все понравилось!
Шановний покупець. Дякуємо за вибір нашого магазину. Нам приємно, що співпраця доставила Вам задоволення. Будемо й надалі працювати над тим, щоб обслуговування було на достойному рівні. Будемо раді Вашим новим замовленням.
Слідкуйте за актуальною інформацією на своєму сайті (наявність продукції) !
І так, коротко: Заказав , мені перезвонили, узгодили , через пів дня знову перезвонили і сказали , що нажаль немає в наявності , але щойно подивився на сторінці цьому товару - там досі стоїть надпись , що він є в наявності.
Слідкуйте за актуалністю інформації на сайті !
Шановний Віктор. В продовження телефонної розмови ще раз перепрошуємо за доставлені незручності. Товар на сайті в наявності, оскільки він доступний для замовлення з отриманням у відділення перевізника. В поточний момент з Вами погоджено оформлення нового замовлення та змінено спосіб отримання, з урахуванням компенсації вартості доставки. Дякуємо Вам за розуміння та відгук. Будемо раді подальшій співпраці.
Дякую, мою проблему вирішено
Знайшли помилку в українській версії сайту?
Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter
Повідомити про помилку в українському перекладі