Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 815

за 6 міс 1
за 12 міс 3
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (815)

Відгуки про Robby

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна збігалась із заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Ruslan 64 не рекомендує цей магазин
20 листопада 2024 р.

Купив: Смарт-годинник Motorola Moto Watch 100 Phantom Black, Замовлення №68033

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару, фіскальний чек

Доповню попередній відгук. PS: Пройшло більше 3х місяців. Номери телефону не активні! В меседжер 2 тижні не відповідають....Ні годинника, ні коштів... Буду звертатися до поліції.
Lex Balck не рекомендує цей магазин
12 серпня 2024 р.

Хотів купити: GIGABYTE G27FC A

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

...розгорнути
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Хочемо відповісти на відгук: 1. Монітор який ви замовили - був у дистриб'ютора в кількості 1 штуки. Ви зробили завдаток щоб ми його вислали вам - ми замовили його в дистриб'ютора. Поки завдаток прийшов - він був проданий дистриб'ютором іншому продавцю. Дистриб'ютор вказав нам на це не одразу, а через деякий час, коли монітор мав бути у нас на складі для відвантаження клієнту. 2. Коли ми дізналися, що монітора не буде - ми повідомили вам про це і сказали, що повинні повернути завдаток. Що адекватно і логічно - так чинять порядні продавці. 3. Взяли ваші реквізити на повернення. Передали в бухгалтерію 4. Повернення проходить за законом протягом 1-7 днів. Вам так само менеджер вказав про це, що за законом до 7 банківських днів. Тобто - повідомив вас повною мірою. Тому що це не просто як ви вважаєте "10 хвилин" і все. Це ланцюжок, який робить бухгалтер, у якої є інша робота з бухгалтерії. Через це законом передбачено, що повернення має бути до 7 днів. Ми - нічого не порушили. Підсумок: замовлений вами монітор - ми не змогли купити у постачальника. Він у нього закінчився - ми про це дізналися - повідомили вам. Завдаток - звісно ж буде повернуто. Продавець - адекватний. Дякую за увагу.
Коментарі (1)
У меня тоже ситуация с отсутствием монитора, только до предоплаты дело не дошло. Эта вся канитель, потому что они продают товар, которого у них нет в наличии. Возможно, "дистрибьютор" пришлёт товар, а возможно и нет (как в наших с вами случаях). Этот магазин считает вполне себе нормальным торговать тем, чего у них нет на складе. Хотелось бы, чтоб их обслуживали во всех магазинах по тому же принципу: пришёл в АТБ за хлебом, а там - хлеб под заказ, только ценник в наличии. И завтра перезвонили, и сказали, что хлеб у завода закончился )))
12 серпня 2024 р. Відповісти
Сергей Евдокимов не рекомендує цей магазин
15 липня 2024 р.

Хотів купити: Монітор AOC 24B2XDM

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

"Добрий день! На жаль обрана Вами позиція закінчилась. Ми не можемо виконати ваше замовлення. Вибачте за незручності. З повагою Robby.com.ua"
Коментарі (2)
Добрий день. Для ідентифікації вас як клієнта і відповіді на цей "відгук" - нам потрібно знати номер замовлення. Після отриманої інформації - буде відповідь на відгук. Очікуємо від вас інформацію.
12 серпня 2024 р. Відповісти
Ну, хотябы через 28 дней среагировали ;) В отзыве это был сухой факт из нашего общения, с точностью до буквы и без каких-либо оценок с моей стороны. А как к этому относиться - решает каждый для себя сам. Но раз вы хотите дебатов - пожалуйста. Если магазин по наименованию товара и своему ответу не смог идентифицировать заказ, значит я не один, кому так ответили в этот день по этому товару. Остаётся вопрос - зачем магазин размещает на продажу товар, которого нет? Системы складского учёта контролируют остатки на складах, поэтому ошибки быть не должно. А покупатель на таком несуществующем заказе теряет время. 14 числа заказал, ожидал что 15 числа уже отправят, а тут товар оказывается воздухом, и сутки уже потеряны. Вы просили - мы ответили: № замовлення: 65882 Дата замовлення: 14.07.2024
12 серпня 2024 р. Відповісти
Володимир Олександрович не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
29 червня 2024 р.

Хотів купити: Корпус be quiet! Pure Base 500DX White (BGW38)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни

...розгорнути
Коментарі (1)
Добрий день. Ваше замовлення датоване 25.11.2023. 8 місяців тому. Щодо вашого товару: у той час була важка ситуація на кордоні нашої країни. Товари - запізнювалися. Ми клієнтів попереджали про можливі затримки. Давали варіанти купівлі товарів різними термінами з різних складів дистриб\'юторів. Тобто ми могли вам відвантажити корпус дорожче, але того ж дня. Просто замовивши його там же, де, як ви пишете, купують \"нормальні\" продавці. При цьому наша ціна такого ж товару, з тих самих складів була б меншою і ми її вам називали. Але, ви вирішили заощадити 300 грн. і чекати товар 2 робочі тижні. І він не зміг у терміни приїхати, але судячи з історії - доїхав. Ваш завдаток у 150 грн. ми вам повернули, звісно ж. Це логічно й адекватно. Корпус коли доїхав до нас - був проданий іншому клієнту. Що так-же логічно. Всього доброго.
1 липня 2024 р. Відповісти
Булавинцева Оля рекомендує цей магазин
17 квітня 2024 р.

Купив: Вертикальний + ручний пилосос (2в1) Samsung Jet 75 premium VS20T7538T5, Замовлення №7221

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Замовила товар вперше. В цьому магазині на момент замовлення була сама низька ціна. Менеджер зі мною швидко зв'язався, уточнив всі нюанси доставки. Мене все влаштовувало і я погодилась з умовами. Я очікувала пилосос недовго. Отримала на пошті, пломби на коробці не пошкоджені, гарантійний талон теж поклали. Все супер. Дякую Вам!
KateSkob не рекомендує цей магазин
15 квітня 2024 р.

Купив: Навушники з мікрофоном SteelSeries Arctis Nova 3 Black (61631), Замовлення №59930

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Замовила товар, продавець зв'язався для здійснення передоплати, бо товар доступний тільки під замовлення. Надіслала передоплату, товар не відправили, перестали відповідати на мої повідомлення та дзвінки. Написала заяву в поліцію, оскільки впродовж довгого часу зі мною ніхто не зв'язався, не відправив товар і не повернув кошти. Але поліція також нічого не зробила)
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Перевірили ваше замовлення і даємо відповідь. 1. Ваше замовлення датоване 20.11.2023 13:19 2. 20.11.2023 16:00 Ми запросили завдаток для замовлення товару у дистриб'ютора і подальшого відвантаження 3. Завдаток не прийшов Його немає у нас станом навіть на 2024 рік Як підсумок, для підтвердження того, що ви написали - нам потрібне підтвердження платежу. Для цього - покажіть нам факт звершення оплати з банку. Якщо з якихось причин платіж ми не побачили, або він помилково банку не дійшов - ми розберемося в цьому. Ми не займаємося шахрайством. Але на даний момент - від вас нам нічого не надходило. Очікуємо від вас факти здійснення платежу.
Коментарі (5)
Оновлення інформації: знайшли платіж Причина того що не побачили його: не вірно вказаний номер ID замовлення Правильний ID: 62166 Зазначений у примітці оплати: 59930 Важливо знати! У нас процес прийняття платежів автоматизований! Важливо ВІРНО вказувати номер ID вказані в СМС на оплату! Це прописано на сайті так-же! Якщо клієнт пише НЕ вірний ID - платіж може бути загублений! Ми пошукали платежі вручну за той час і знайшли його. Повернули назад 150 грн. Підсумок: перед тим як ходити по поліціям і думаючи, що вас обдурили на "150" гривень - розберіться! Можливо, проблема саме у вас, а не в продавцеві. Бо, чесно кажучи, займатися шахрайством, будучи юридично завіреною особою (ФОП), не вигідно як мінімум.
15 квітня 2024 р. Відповісти
KateSkob відповів на коментар Thub
Перед тим як "ходити по поліціям", я вам писала в телеграм, вайбер, на пошту, дзвонила, надсилала квитанцію і номер замовлення, але у відповідь був повний ігнор. Телефонувала в банк, де мені підтвердили зарахування коштів на ваш рахунок. Ви не відповідали мені в жодному месенджері, про що я прикріпила скріншоти. Номер замовлення, який в мене відображає в електронному листі 59930, що також видно на скріншоті. А розбиратись потрібно вам, як "юридично завірені особі" чому ваші менеджери не відповідають на повідомлення і не можуть знайти оплату, стосовно якої я телефонувала безліч разів. Важливо зовсім не 150 грн, а ваша безвідповідальність, мій витрачений час на очікування замовлення, яке мало бути на подарунок, і час на спроби довести вам, що я оплатила замовлення.
15 квітня 2024 р. Відповісти
Thub відповів на коментар KateSkob
Добрий день. У нашій базі є 2 поняття: - Номер заявки - Номер замовлення Так влаштована наша система. Тому ми, коли висилаємо клієнту СМС з реквізитами IBAN ФОП - пишемо чітко номер замовлення (ID) Цей ID і треба вказати! Це прописано що в СМС, що на сайті. Прочитайте: "Будь ласка, зверніть увагу! Для максимально точної та ефективної ідентифікації платежів - просимо оплачувати рівно ту суму, яка вказана вам у повідомленні, а також вказувати в призначенні платежу ваш номер замовлення - IDxxxxx, який вказаний у смс. В іншому випадку, якщо вказати призначення платежу не можливе і сума може не сходиться з надісланою Вам - зателефонуйте та повідомте про оплату замовлення для його ідентифікації. Це дуже важливо." Ви ж оплатили не за вірним номером і ваш платіж загубився. Його НЕ підв'язала система. Дзвінок від вас останній був 08.12.2023, де з вами спілкувався менеджер. Листування знайти ми не можемо. Вчора, ми дали завдання бухгалтерії знайти вручну цю оплату і знайшли її за невірним номером. Повернули 150 грн. Вибачаємося, що так вийшло, але не вважаємо себе винними. Спочатку помилка була покупця, оскільки він не вірно вказав примітку платежу. Всього доброго.
16 квітня 2024 р. Відповісти
Показати всі коментарі
Шония Кирило рекомендує цей магазин
14 квітня 2024 р.

Купив: Смартфон Google Pixel 8 Pro 12/128GB Obsidian, Замовлення №6850

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Швидше, ніж я очікував. Ціна адекватна, все чітко та по ділу без зайвих розмов. Товар відповідає заявленим характеристикам.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Вика Митрошина рекомендує цей магазин
11 квітня 2024 р.

Купив: Amazon Kindle Paperwhite Signature Edition 11th Gen, Замовлення №6559

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Все пройшло добре. На моє замовлення відреагували одразу, нічого зайвого не пропонували, розповіли про нюанси доставки. Товар чудовий, нарікань немає.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Кот Ольга рекомендує цей магазин
11 квітня 2024 р.

Купив: Смарт-годинник Garmin Instinct 2 - Standard Edition Graphite (010-02626-10), Замовлення №6351

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Купувала у цьому магазині. Швидко доставили моє замовлення і допомогли розібратися з товаром. Задоволена! Дякую!
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.
Чупенко Инна рекомендує цей магазин
9 квітня 2024 р.

Купив: Вертикальний + ручний пилосос (2в1) Samsung Jet 75 premium VS20T7538T5, Замовлення №6120

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Хороший магазин, передзвонили відразу після замовлення. Доставка йшла не довго, все у межі договірних термінів. Товаром дуже задоволена, працює чудово.
Відповідь представника «Robby»
Добрий день. Дякуємо за покупку в нашому магазині. Приємного вам користування! З повагою, команда Роббі.