Не вперше купляю у Enko. Чудові ціни та сервіс. Дуже приємно що магазин дбає про користувачів: в пакунку пакет та візитка з контактами раптом щось з доставкою трапилось.
Оберіть ваш варіант
Підсумкова діаграма за останні 12 місяців
Підсумкові оцінки на основі відгуків покупців
Не вперше купляю у Enko. Чудові ціни та сервіс. Дуже приємно що магазин дбає про користувачів: в пакунку пакет та візитка з контактами раптом щось з доставкою трапилось.
Придбав кабель Digital DisplayPort v1.2 - HDMI 2.0 для з'єднання комп'ютера з другим монітором. Ввічливий менеджер. Зв'язок з магазином: на пропущені перетелефоновують. Замовлення було через корзину сайту. 100% передплата безпечна. Відправка товару в обговорений термін. За технічними характеристиками кабель не підійшов. Домовились з менеджером про повернення товару. Доставка і повернення товару за рахунок замовника. Я без претензій, так як, розраховував на такий ризик. Вартість товару повернуто на мою банківську картку у повному обсязі. Магазин рекомендую. Взяті зобов'язання виконують. Порядні. Товар не відповідає заявленим характеристикам. Будьте уважні! розгорнути згорнути
Вважаю що магазин є зразковим)
Швидко, якісно консультації, відвантаження та оплата. Рекомендую.
Оформление заказа было очень удобно, пришёл заказ во время.
Повністю задоволений покупкою і роботою магазину. Рекомендую!
Заявлено наявність товару. По факту 4-5 днів.
Просять передоплату. Такого в умовах оплати нема.
Дівчина-менеджер спілкується мовою окупанта попри те, що я спілкувався знею державною мовою.
Все супер, роботах чудово та швидко!
Вже не в перший раз купую в цьому магазині. Все завжди було чудово, сервіс при купівлі просто супер, відправляють товар навіть швидше, ніж обіцяють. Але з останнім замовленням спочатку виникло непорозуміння, а потім і проблема.
При оформленні покупки я узгоджував, щоб бойлер був перевірений, коли він надійде на склад магазину. Мене завірили, що якраз бойлери перевіряються усі, тому що випадки пошкодження не рідкісні. Коли я отримав бойлер то все було чудово. Було схоже, що коробку як мінімум відкривали.
Але потім я ознайомився з інструкцією від виробника - там було вказано, що обов'язково має бути гарантійний талон. Його у коробці не виявилося. Я зателефонував щодо цього питання, менеджерка заявила, що коли немає талону, то й коробку не відкривали. Тут все прекрасне враження про компанію зруйнувалося - хто сказав неправду? Та менеджерка, яка пообіцяла обов'язкову перевірку, чи друга? Окей, я був реально зневірений, але мені все ж зателефонували і запевнили, що це була помилка 2ї менеджерки, талон отримають від виробника і надішлють мені. Пройшло вже більше ніж 1,5 місяці, але проблема не вирішена.
Маю надію, що вона все ж вирішиться. Тому що це дійсно чудовий магазин.
розгорнути
згорнути
Все на відмінно.
Спасибо большое, прислали быстро, все работает, рекомендую!
Доброго дня!
Раді, що все сподобалось.
Дякуємо за відгук та рекомендації.
Знайшли помилку в українській версії сайту?
Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter
Повідомити про помилку в українському перекладі