Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 452

за 6 міс 10
за 12 міс 21
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (452)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Анна Климчук не рекомендує цей магазин
16 лютого 2023

Купив: Витяжка вбудована Elica HIDDEN 2.0 IX/A/60, Замовлення №Не було номеру

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Замовили техніку на 2 квартири. прийшла зовсім інша модель витяжок! Приймали будівники, перевірити замовлення не мали змоги. В країні війна! На зустріч піти не хочуть. На сайті ще досі не відкорегували інформацію. Продають дешевшу модель по ціні і під назвою дорожчої!
Відповідь представника «Redprice»
Добрий день! Надайте, будь ласка, деталізацію Вашого замовлення, щоб ми могли проаналізувати та вирішити проблему.
Номера замовлення мені не надавали, бо листувалася поштою. Замовлення було на Климчук Анна
17 лютого 2023 Відповісти
Представник магазину «Redprice» відповів на коментар Анна Климчук
Анно, Ви звернулися до нас через 4 місяці після покупки. Нам дуже шкода, що так сталося, проте пройшло багато часу з дня отримання товару. Наші менеджери постійно наголошують, що товар потрібно обов'язково перевіряти при отриманні, адже бувають різнці ситуації. На жаль, ні Ви, ні Ваші працівники, цього не зробили. Бажаємо Вам мирного та спокійного дня!
20 лютого 2023 Відповісти
Анна Климчук відповів на коментар Redprice
Це обман покупця виставляти один товар, а привозити інший. Ваші працівники чому не перевірили? І чому на сайті досі некоректна інформація?
22 лютого 2023 Відповісти
Показати всі коментарі
Оленка Шролік рекомендує цей магазин
16 лютого 2023

Купив: Вертикальний + ручний пилосос (2в1) Adler AD 7043, Замовлення №322807

Сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: наявність

Задоволена пилососом, дуже швидко доставили. Рекомендую!
Відповідь представника «Redprice»
Олено, щиро дякуємо за приємний відгук! Бажаємо якнайдовшого користування товаром. Очікуємо на Ваше повернення. З повагою інтернет-магазин RedPrice!
Богдан Чабан рекомендує цей магазин
10 лютого 2023

Купив: Product image Комп\'ютерна гарнітура Cloud Alpha (HX-HSCA-RD), Замовлення №№227762801

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Дуже приємне обслуговування,все прийшли завчасно.Товар цiлий та все працює,дуже приєемна цiна.Можу рекомендувати цей магазин.
Відповідь представника «Redprice»
Богдане, щиро дякуємо за поставлену оцінку! Ваш відгук важливий для нас, адже це дає можливість нашим потенційним клієнтам бути впевненим при виборі товару. Не забувайте завітати до нашого інтернет-магазину ще. Бажаємо приємного та якнайдовшого користування!
Elena Mindzya рекомендує цей магазин
8 лютого 2023

Купив: Мікрофон , Замовлення №226876225

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Замовленням задоволена! Щиро дякую магазину за чудовий товар та приємне спілкування. Товар прийшов вчасно Менеджер приємна в спілкуванні і на всі питання відповіла.магазин рекомендую
Відповідь представника «Redprice»
Олено, щиро дякуємо за довіру та схвальний відгук! Наша команда щодня працює над вдосконаленням сервісу. Нехай товар прослужить якнайдовше. Бажаємо мирного та спокійного дня!
Роман Черненко не рекомендує цей магазин
7 лютого 2023

Купив: Qoltec 53972 , Замовлення №15127212

Сподобалося: відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару

...розгорнути
Відповідь представника «Redprice»
Шановний клієнте, дякуємо за ґрунтовний відгук! Хочемо зазначити, що менеджери порекомендували Вам обрати спосіб повної передоплати, оскільки таким чином Ви б не сплачували на відділенні «Нової Пошти» 2 % і 20 гривень від суми грошового переказу. Так, дуже прикро, що нам не вдалося виконати замовлення в обіцяні терміни. На жаль, сталася затримка з поставкою товару з європейського складу, оскільки на той час розпочиналися новорічні свята і нашим працівникам довелося довго очікувати на кордоні. Проте, ми робили усе від себе можливе, аби замовлення було виконано і також постійно надавали актуальну інформацію щодо Вашого замовлення. Також приносимо вибачення за те, що приїхав товар не тієї моделі, на жаль, постачальник переплутав із моделлю. Менеджер до Вас зателефонував, щоб запитати чи погоджуєтеся Ви, щоб ми відправили Вам товар, який до нас прибув, на що Ви погодилися. Так, на жаль, до Вас прибув несправний товар, і менеджер повідомив, що передає інформацію спеціалістам, для того щоб можна було вирішити проблему дистанційно. Проте, цього не вдалося зробити і менеджер через певний час надіслав дані для відправки на сервісне обслуговування. Після надання гарантійного товару до Вас поїхав справний товар. В даному ДБЖ майстер замінив батарею, перед відправкою провів діагностику та перевірив, що товар працює. Проте даний ДБЖ не підходить за потужністю для Вашого ПК, тому даний товар можна використовувати для інших пристроїв. Ми не може повернути кошти або замінити товар, оскільки поверненню не підлягають товари, які були на сервісному обслуговуванні. Романе, Ви прикріпили скрін повідомлення, у якому зазначено, що вартість доставки сплачуємо ми. Ми зі свого боку зробили усе можливе, аби вирішити цю ситуацію. Нам прикро, що Ви не розрахували потужність даного приладу. З повагою інтернет-магазин RedPrice!
Повністю підтверджую , була аналогічна ситуація з відправкою , один в один !!!
7 лютого 2023 Відповісти
Роман Черненко відповів на коментар Sergio
Дякую, друже!
7 лютого 2023 Відповісти
Ви взагалi бачите. що ви написали? - Дуже прикро, що не вдалося, Приносимо вибачення за, Так на жаль. Ви проявили себе як ЖАХЛИВИЙ магазин у всiх аспектах - вiд доставки, до якостi товару. Ви не iнформували мене, поки я сам до вас не достукався. Порушили як правила свого магазина, так i дiйсного закону України. Залишаєтся сподiватися, що бiльше нiхто не буде у вас купувати, з часом, буде купа таких клiєнтiв як я.
7 лютого 2023 Відповісти
Показати всі коментарі
Евгений Колтырин не рекомендує цей магазин
7 лютого 2023

Купив: PK монітор AOC, Замовлення №132412

Сподобалося: наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, повернення товару

...розгорнути
Відповідь представника «Redprice»
Євгене, дякуємо за ґрунтовний відгук! Так, дійсно виникла помилка при відправці товару, ми приносимо вибачення за складену ситуацію. Проте варто зазначити, що менеджери постійно наполягають під час телефонної розмови або у листуванні, що потрібно обов’язково оглядати товар на відділенні. Якщо клієнт виявляє, що товар приїхав іншої моделі або має механічне пошкодження тощо, то він має право відмовитися від отримання, а менеджери у свою чергу оформлять повернення коштів або обмін товару. На жаль, Ви цього не зробили. Оскільки ми як інтернет-магазин , і ви як клієнт, користуємося послугами компанії «Нова Пошта», повинні дотримуватися та слідувати їхнім правилам. Якщо після отримання клієнт виявляє, що товар приїхав не тієї моделі, ми повинні перевірити, чи товар знаходиться у працездатному стані, оскільки товар може пошкодитися під час транспортування, адже перед відправкою ми перевіряємо товар на цілісність та комплектацію. Інформацію щодо термінів відправки менеджер повідомив відповідно після того, як Ви погодилися оформити заявку на обмін товару. На жаль, на час Вашого замовлення постачальник змінив вартість товару, відповідно це й зробили ми. Товар знаходився на європейському складі, адже під час війни дороговартісні товари зберігаються за кордоном у зв’язку із ситуацією в країні. Приносимо вибачення, менеджер помилково вказав ціну 1799. Ви сплатили різницю у сумі 1750. Менеджер наголошував на тому, що під час перевірки на пошті Ви могли відразу відмовитися від посилки та не сплачувати за послуги доставки. Оскільки Ви отримали товар, і зауважили що це не та модель лише після отримання, то у такому разі за доставку Ви сплачуєте самостійно. Шановний клієнте, нам прикро, що виникла така ситуація, і Вам відправили товар не тієї моделі, проте, ми як інтернет-магазин вирішили складену ситуацію відповідно до усіх правил які прописані на нашому сайті, а також відповідно до усіх законів та статей. Бажаємо мирного неба!
Vadym_SE не рекомендує цей магазин
6 лютого 2023

Купив: РК монітор LG 27UP850-W, Замовлення №224264173

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару

Не сподобалося: повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Redprice»
Шановний клієнте, дякуємо за ґрунтовний відгук! Ми інтернет-магазин, який працює на українському ринку понад 8 років. У нас є безліч задоволених та постійних клієнтів, які постійно співпрацюють з нами. Наш сайт має свідоцтво про державну реєстрацію, що підтверджує свій юридичний статус компанії. Під час оформлення замовлення, менеджери не приховують, що ми працюємо з європейськими постачальниками. Так, на жаль, виникла неприємна ситуація, за що ми приносимо вибачення. Проте, хочемо зазначити, що для нас найголовніше – це вирішити будь-яку неприємну ситуацію, щоб клієнт не втратив власних коштів. Для того, щоб перевірити товар, варто його увімкнути в розетку на відділенні «Нової Пошти», і Вам би одразу було видно, що не світиться одна сторона монітору. Ми не несемо відповідальності за транспортування товару компанією «Нова Пошта», оскільки перед відправкою наші працівники перевіряють товар на цілісність та комплектацію. Товар Ви відправили до нас на гарантійне обслуговування. Майстер виявив заводський брак, відповідно після цього кошти ми Вам повернули. Бажаємо мирного дня!
Я не відправляв по гарантіі! Я вам сказав чітко, згідно з законом я повертаю товар неналежної якості! Як ви його перевіряли перед відправкою? Ви вже відправляли цей монітор раніше, вам його повертали з цим же браком, ще пів року тому. Я нажаль більше не можу прикріпити скріни переписки, щоб інші побачили вашу брехню.
9 лютого 2023 Відповісти
Sergio не рекомендує цей магазин
3 лютого 2023

Купив: Tefal Loft TT7618 black (TT761838), Тостер Tefal Loft TT7618 black (TT761838), Замовлення №223428813

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, відповідність умов оплати

...розгорнути
Відповідь представника «Redprice»
Шановний клієнте, дякуємо за ґрунтовний відгук. На жаль, сталася затримка з поставкою товару з європейського складу, і товар Ви отримали на 14 робочий день. І все-таки товар Ви отримали, а ми, як інтернет-магазин - виконали свою роботу. Ми не вводимо в оману наших покупців, а надаємо лише правдиву інформацію. Якщо виникає затримка із відправкою, ми клієнтів про це повідомляємо, а також говоримо інформацію, яку передають нам логісти. Бачимо, що менеджер повідомляв про те, що Ви не надали відповіді щодо доставки, саме тому наші працівники не зафіксували безкоштовну доставку. Бажаємо усього хорошого!
Що й потрібно було довести - Знову брехня, викривлення інформації! Є докази у переписці! З вами справи мати не буду більше ! Відгук написаний для людей, ваші коментарі зайві! Прощавайте !
7 лютого 2023 Відповісти
Іра Муравська рекомендує цей магазин
3 лютого 2023

Купив: Радіоприймач Panasonic RF-2400EE9, Замовлення №226899414

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Купувала на подарунок для тата. Дякую магазину за якісну і оперативну консультацію! Товаром задоволена — відповідає повністю усім параметрам і опису у магазині. Тато задоволений! Щиро рекомендую!
Відповідь представника «Redprice»
Ірино, щиро дякуємо за відгук. Нам приємно знати, що товаром тато задоволений! Наша команда щодня вдосконалює сферу обслуговування, аби клієнти поверталися до нас знову. Бажаємо мирного та спокійного дня!
kvvoffic рекомендує цей магазин
23 січня 2023

Купив: Вертикальний + ручний пилосос (2в1) Xiaomi Mi Handheld Vacuum Cleaner G10 (BHR4307GL) Детальніше: ht, Замовлення №20450653196699

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Обіцяли 5—10 днів. Вийшло 2 дні. Роботою магазину вцілому також задоволений
Відповідь представника «Redprice»
Шановний клієнте, дякуємо, що обрали наш інтернет-магазин RedPrice. Нехай товар прослужить якнайдовше. Бажаємо мирного та спокійного дня!