Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 994

за 6 міс 1
за 12 міс 2
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (994)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Владимир8888 рекомендує цей магазин
27 серпня 2020

Купив: Delonghi ECAM22.36X, Замовлення №204

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

Не сподобалося: не вказані

Товар соответствует описанию. Пришел в оговоренные сроки.Пользуюсь неделю ,кофе варит хорошо,заказом доволен. Рекомендую.
Viktor Suvorov рекомендує цей магазин
27 серпня 2020

Купив: Машинка для стрижки+триммер Remington PG5000

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail

Не сподобалося: не вказані

Смутило то, что нужно вносить предоплату, но всё норм., доставили, можете заказывать.
З Дмитрий рекомендує цей магазин
12 серпня 2020

Купив: Bosch SKS51E22

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

Не сподобалося: не вказані

Посудомийна машина містила неочікуваний заводський дефект - гумовий ущільнювач неправильно був закріплений на заводі і розпер пластик на дверях. Магазин сплатив ремонт у сервісі та діяв дуже клієнто-орієнтовано. Я радий, що вдалось так легко розібратись з цією проблемою. Дякую!
Відповідь представника «NEO24»
Доброго дня Наша команда вдячна Вам за такий чудовий, наповнений позитивом, відгук. Ми цінуємо кожного покупця і завжди виконуємо взяті на себе зобов'язання щодо гарантійних випадків, якщо вони не суперечать самій логіці гарантії. Дякуємо Вам за покупку і сподіваємось на нові Ваші замовлення. Завжди раді бачити Вас на сторінках нашого інтернет-магазину.З повагою, працівники "NEO24".
Ігор рекомендує цей магазин
10 серпня 2020

Купив: Електрогриль притискний Tefal OptiGrill+ XL GC722834, Замовлення №201

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

Не сподобалося: не вказані

На диво все пройшло напевно навіть краще ніж очікував - передзвонили швидко, ввічливо допомогли розібратися і не давили на мене (бо я не одразу взяв, сказав що перетелефоную якщо надумаю). Доставили вже на третій день. Тому не можу не поставити 10-ку, так це багато, але немає до чого докопатися.
Відповідь представника «NEO24»
Доброго дня Ми не могли не помітити Ваш чудовий відгук. Прочитавши такі чудові рядки ми не зможемо дозволити собі знизити темпи роботи. Дякуємо. Завдяки таким приємним словам розумієш, що титанічна праця ,яка вкладається у кожен доставлений товар не була марною і знаходить відгуки у серцях покупців. Дякуємо. Упевнені, у разі необхідності придбання техніки чи ж супутніх товарів Ви знову оберете саме "NEO24". З повагою, команда нашого інтернет-магазину.
Антон Горбунов рекомендує цей магазин
7 серпня 2020

Купив: Телевізор Samsung QE75Q90T, Замовлення №172

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Відповідь представника «NEO24»
Доброго дня. Дякуємо Вам за такий змістовний відгук! У свою чергу ми також раді бачити Вас на сторінках нашого інтернет-магазину. Звертайтесь і наша команда з великим задоволенням виконає Ваше наступне замовлення. З повагою, працівники інтернет-магазину "NEO24". Ще раз дякуємо.
Bilovusdmytro рекомендує цей магазин
15 липня 2020

Купив: Телевізор LG 65UM7450

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

Не сподобалося: не вказані

Bohdan не рекомендує цей магазин
10 липня 2020

Купив: Мікрохвильова піч Whirlpool 490 X, Замовлення №50

Сподобалося: відповідність ціни, наявність

Не сподобалося: замовлення по телефону або e-mail, асортимент, відвантаження товару, повернення товару, сервісна підтримка

...розгорнути
Відповідь представника «NEO24»
Доброго дня, Богдан Орестович! Хочемо звернути увагу, що на усі Ваші дзвінки була відповідь та передзвін, крім тих де Ви телефонували в неробочий час , але на наступний день наш менеджер одразу з Вами зв’язався. Також ніякої «грубої форми» стосовно Вас не було. Усі дзвінки та розмови у нас зафіксовані. Ви придбали у нас товар, вбудували його – після чого зателефонували до нас та повідомили, що товар має значну поломку. Ми відправили Вам новий та справний товар у заводському упакуванні разом з документами (товарним чеком та гарантійним талоном). Якщо було б інакше Ви мали б про це повідомити кур'єра Нової пошти при отриманні товару та його огляді на відсутність дефектів. Так як зламані гачки - це фізичне пошкодження (ми припускаємо, що Ви могли зламати їх самі при монтажі). Також з тих фото та відео, що Ви нам подали видно те, що гачки,котрі мали б бути на дверці - відламані, що вказує на механічні пошкодження при спробі відкрити дверцята, а не як ви заявляєте відсутні через брак. Такого роду претензії лиш свідчать про те що ви всілякими методами (можливо і обманом) хочете знайти недоліки які насправді виникли не з вини продавця, чи виробника. Після Вашого звернення ми зі свого боку вирішили піти Вам на зустріч та оплатити половину ремонту товару, оскільки як продавці, які сприяють задоволенню інтересів клієнтів та підтримують високу репутацію, щоб співпраця з нами залишила позитивне враження про нас і всі сторони були задоволені. Ви спершу погодились на ці умови. У відповідності до статті 668 Цивільного Кодексу України ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару. В умовах надання послуг компанії «Нова пошта» прописані правила, цитуємо: «14.8. «Огляд відправлення» – надає можливість Одержувачу у відділенні, скориставшись спеціально відведеним столом, або за адресою розкрити упаковку відправлення та перевірити його вміст.» Ви мали усі права та можливість оглянути товар та перевірити відповідність його заявленим якісним характеристикам. Якщо Ви не знаєте як відкриваються дверцята мікрохвильової печі – наші консультанти могли надати усю необхідну інформацію перед відправленням товару. Хочемо відзначити, що при отриманні товару з Вашого боку не було складено жодного Акту, яким би було зафіксовано факт передачі вам товару неналежної якості. Аналогічне положення закріплене в статті 679 Цивільного Кодексу України, яке вказує на те, що Продавець відповідає за недоліки товару, якщо покупець доведе, що вони виникли до передання товару покупцеві або з причин, які існували до цього моменту. Тобто, якщо річ була у використанні споживача або нанесено будь-які пошкодження на неї, то, в такому випадку, покупець не може відмовитися від договору і повернути річ (якщо ж на річ поширюється гарантійний термін, і річ зламалася не з вини покупця, то її можна повернути). Крім того, варто зазначити, що споживач при отриманні товару на пошті або при прийнятті його у кур'єра, повинен детально оглянути предмет покупки. З огляду на ваші твердження, що вам переданий товар неналежної якості, чим порушені ваші права як споживача, пропонуємо вам провести експертизу на предмет визначення причин неможливості використання мікрохвильової печі за її цільовим призначенням, встановлення походження та характеру пошкоджень товару.
Перелік технічно складних побутових товарів міститься в Постанові КМУ №231 від 16.03.2017. До переліку увійшли практично всі побутові прилади та електроніка, серед яких також є: холодильники, мікрохвильові печі, мобільні телефони, телефони, годинники, квадрокоптери тощо. ДФС України в Індивідуальній податковій консультації №1129/6/99-99-14-05-01-15/ІПК від 11.07.2017 уточнив, що якщо покупець, використовуючи мережу Інтернет, замовив у підприємства товар і розрахунок за нього було здійснено електронним платіжним засобом, то підприємство зобов’язане видати йому розрахунковий документ встановленої форми (фіскальний касовий чек, надрукований реєстратором розрахункових операцій). Електронна квитанція про оплату замовленого на інтернет-сайті товару, яка надається банком, не може вважатись розрахунковим документом. Якщо товар, який було оплачено раніше, доставляється кур’єрською службою, то продавець повинен доставити покупцю раніше роздрукований фіскальний чек. А якщо оплата товару відбувається безпосередньо кур’єру (поштовій службі) при передачі покупцю придбаного товару, фіскальний чек роздруковується з використанням РРО, зареєстрованого на такого кур’єра (поштову службу) (Лист ДФС України №17922/6/99-99-14-05-01-15 від 17.08.2016). Зверніть увагу, вони навмисне ігнорують запитання про фіскальний чек, бо знають, що порушують закон та обманюють людей. Де мій ФІСКАЛЬНИЙ чек? Стосовно відправки товару вам на \"експертизу\", то по перше, ви мене вже обманули з ФІСКАЛЬНИМ чеком, і я не можу довіряти вам, по друге, обєктивно причину поломки , звичайно, встановити неможливо, там просто відсутні гачки і все. Таким товар я отримав, і тому, доказати щось неможливо, але вот фіскальний чек ви мені ЗОБОВЯЗАНІ видати. І так, де він?
13 липня 2020 Відповісти
Поясніть будь-ласка, то ви побачили що щось не те з мікрохвильовкою, написали їм, і вони вам відправили нову, і з новою теж було щось не так?
11 серпня 2020 Відповісти
Bohdan відповів на коментар Ігор
Ні, все набагато простіше. Мені прислали мікрохвильовку уже поламану ( не було гачків, якими закриваються двері ) Цю поломку я помітив уже дома, тому тепер уже нічого не можу доказати. А ось фіскальний чек вони не видають ,а торгують складною побутовою технікою, що грубо суперечить законам України. Прохання видати фіскальний чек ігнорують, по телефоні - хамлять. Без цього чеку, виробник ніколи вам не відремонтує придбаний товар, і якщо у вас щось зламається, то максимум , що зробить магазин просто віддасть товар в якийсь сервіс, але не сервіс центр від виробника. Які будуть наслідки - неважко догадатись!
11 серпня 2020 Відповісти
Юлия Демидова рекомендує цей магазин
18 травня 2020

Купив: Тв samsuns ue65ru7172

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

Не сподобалося: не вказані

Заказала с предоплатой 1000 грн Выкупила после осмотра и проверки в отд.Новой почты Эксплуатируем более месяца..все ок! Спасибо магазину
Відповідь представника «NEO24»
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Упевнені, що придбаний Вами товар принесе Вам радісні моменти експлуатації. Звертайтесь. Завжди раді бачити Вас на сторінках нашого інтернет-магазину. Дякуємо за покупку.
Юра Кирилюк рекомендує цей магазин
17 травня 2020

Купив: Гладильная доска Bosch TDN1700P, Замовлення №78573

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

Не сподобалося: не вказані

Покупкой доволен, цена была ниже чем на других сайтах, по моей просьбе гладильную доску отправили без предоплаты наложенным платежом
Відповідь представника «NEO24»
Доброго дня Дякуємо Вам за відгук. Упевнені, що у Вашій особі ми надбали постійного клієнта і незабаром сподіваємось знову зустрітись на сторінках нашого інтернет-магазину. Дякуємо за покупку і бажаємо завжди швидких та легких придбань.
Владник Останин рекомендує цей магазин
17 травня 2020

Купив: СУШИЛКА ДЛЯ ОВОЩЕЙ И ФРУКТОВ ZELMER ZFD2050W, Замовлення №78632

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, замовлення по телефону або e-mail, замовлення через корзину, оформлення замовлення, асортимент, відвантаження товару

Не сподобалося: повернення товару, сервісна підтримка

Обслуживание магазина: быстро, точно, доброжелательно.
Відповідь представника «NEO24»
Доброго дня Дякуємо Вам за такі щирі слова у відгуку. Упевнені, нам вдалось завоювати Вашу прихильність і усі наступні придбання Ви здійснюватимете саме у нашому магазині. Дякуємо, що у такий нелегкий час Ви обрали саме нас. Бажаємо завжди вдалих та швидких покупок.