Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 2338

за 6 міс 51
за 12 міс 89
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (2338)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Циганов не рекомендує цей магазин
18 червня 2023

Хотів купити: Холодильник Samsung RB38T603FSA/UA

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

Добрий день ! Заказал холодильник 15.06 хотел сделать жене подарок так как я нахожусь на фронте доставкой заняться не кому ,уточнил за доставку в область сказали есть доставка в область договорились на 18.06 число но 17.06 в 20:32 мне звонок с Comfy со словами извините ми доставку в область не делаем ! Не кому не советую с ними связываться подведут и потом оправдываться будут !обслуживание клиента на 0.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Ми залюбки доставимо замовлення до населеного пункту який є на нашому сайті в момент оформлення замовлення. Прикро що подарунок не вдався, ми повинні та обіцяємо перевірити всі деталі та не залишити цю історію осторонь. Але бракує деталей. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту info@comfy.ua номер телефону або номер вашого замовлення. Темою листа зробіть "відгук №1857081". Впевнені та зробимо все можливе, щоб швидко все перевірити та проконсультувати вас. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
19 червня 2023 Відповісти
aeons aeons не рекомендує цей магазин
16 червня 2023

Купив: Навушники вкладиші бездротові TWS Xiaomi Redmi Buds 3 White (M2104E1/881475), Замовлення №Чек № ЧBSP1-0057 від 2022

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Куплено 2 пари навушників. Перші в магазині ***, другі в Comfy. В обох став тихіше грати правий навушник. В магазині *** просто замінили на нові навушники з гарантією 12 місяців, Натомість в Comfy забрали на 30 днів на діагностику, з сумнівним закінченням.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Дійсно, по закону ви маєте можливість повернути або замінити товар протягом 14-ти днів якщо техніка працює та має належний стан. Якщо сталась поломка чи через брак на виробництві вони працюють частково/не працюють - ви маєте гарантійний захист від виробника, тому вам запропонували передати техніку на діагностику чи ремонт. Вище ви написали що історія мала сумнівне закінчення. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту info@comfy.ua номер телефону, номер вашого замовлення або повне та чітке фото чека. По можливості фото чи номер акту про передачу товару на ремонт. Обов'язково перевіримо інформацію та надамо вам відповідь. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
17 червня 2023 Відповісти
Валерій Логвіненко не рекомендує цей магазин
10 червня 2023

Хотів купити: Електросамокат Segway Ninebot F2E

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Дійсно, модель яку ви планували придбати коштувала на відкритті 11 999 грн, але товар був у обмеженій кількості та придбати його за такою вартістю можна було тільки на відкритті цього магазину. Інші одиниці, як вам і сказали в магазині, були зарезервовані, тобто їх вже замовили інші бажаючі. Перепрошуємо за незручності. Наш сайт comfy.ua/ua працює цілодобово, їх могли просто забронювати як онлайн замовлення і потім вже в магазині придбати за акційною вартістю. Додатково хочемо нарахувати для вас бонуси за цю ситуацію, оскільки бажану модель фізично отримати ви не змогли. Напишіть, будь ласка, на електронну пошту info@comfy.ua номер вашої бонусної карти або номер телефону за яким ви маєте/можна створити бонусну картку. Будемо чекати вашу відповідь. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
11 червня 2023 Відповісти
Лиза Алекперова не рекомендує цей магазин
8 червня 2023

Хотів купити: Болгарка (кутова шліфувальна) Сталь КШМ 72-125

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни

Привіт всім. Вчора на сайті comfy.ua замовила болгарку Сталь КШМ 72-125. Після списання бонусів з бонусної картки, вийшла ціна 312 грн. до оплати. Замовлення було підтверджено. Сьогодні зранку прийшло повідомлення, що ціну змінено і до оплати вже 903 грн. Співробітника даного магазину, пояснити в чому справа і чому помінялася вартість болгарки не змогли. При чому, на сайті ... вартість аналогічної болгарки 761 грн. без бонусів. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ COMFY.UA!!!
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Дійсно, раніше ви мали замовлення №20172290 створене 07.06.2023 о 3:03, де була вказана оплата карткою онлайн. На жаль, сплата не пройшла, тому система не підтвердила це замовлення. Перевірили деталі, модель Сталь КШМ 72-125 коштувала 782 грн в момент оформлення замовлення, але акційна вартість діяла обмежений час і на момент переоформлення замовлення з іншим методом сплати вже становила 1249 грн. Знижки не обмежені за часом і можуть бути припинені в будь-який момент. Ціноутворення - це дуже складний процес, на нього впливає дуже багато факторів - в тому числі й вартість товару під час закупки від офіційного представника, його умови та рекомендації щодо продажів. Якщо у вас є додаткові запитання - ми поруч: https://comfy.ua/ua/contact.html З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
10 червня 2023 Відповісти
theSasha не рекомендує цей магазин
6 червня 2023

Хотів купити: PODMЫSHKU Pirates of the Caribbean, Килимок для миші PODMЫSHKU Pirates of the Caribbean

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

Коврик доставили с немного другим рисунком, но главное - горизонтальный, а не вертикальный. А мне нужен был вертикальный, т.к. на столе не хватает места положить горизонтальный. Потратил время, а коврика нет.
Добрий день. Вдячні за ваш відгук! Уважно прочитали ваш коментар та залюбки допоможемо. На цей час на нашому сайті comfy.ua/ua такий товар відсутній. Можливо виробник змінив комплектацію, зовнішній вигляд товару який ви обирали. Ця інформація вказується в характеристиках кожного товару на нашому сайті: характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником. Але пропонуємо вам обрати альтернативний варіант. Також ви завжди можете повернути чи обміняти товар протягом 14-ти днів за наявності коробки та товару належної якості у повній комплектації, чек. Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту info@comfy.ua номер телефону або номер вашого замовлення, або зателефонуйте за номером: 0800303505. Також маємо онлайн чат-бот де завжди готові проконсультувати та підтримати: https://comfy.ua/ua/contact.html З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
7 червня 2023 Відповісти
Елена27 рекомендує цей магазин
3 червня 2023

Купив: Навушники вкладиші бездротові TWS Philips TAT1207BL/00 Blue, Замовлення №25772187

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш крутезний відгук. Читаючи такі історії та фідбеки ви так мотивуєте, що хочеться літати та дарувати радість 24/7! Впевнені що Діна, Андрій та Ігор залюбки допомагали вам, оскільки історія з навушниками та налаштуванням гучності була нетипова та правда вас не могли відпустити без вирішення ситуації! Дуже дякуємо вам за чудову покупку та раді що змогли обрати найкращу модель навушничків для вас. Нехай вони служать вам якомога довше та ваш особистий саундтрек буде "Щастя feat. посмішка.mp3". Чекатимемо вас за майбутніми покупками. Та пам'ятайте: ми завжди поруч! Обіймаємо \ (*_*) / З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
4 червня 2023 Відповісти
dumerka не рекомендує цей магазин
1 червня 2023

Хотів купити: Шампунь

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

Только пришла реклама сразу сделали заказ Конкуренция есть,пойдем в другой магазин.хороших ВАм покупок.
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. На скріншоті який ви відправили недостатньо інформації щоб перевірити деталі. Бачимо що замовлення скасоване, але хочемо перевірити ситуацію додатково. Будь ласка, для того, щоб ми мали змогу розібратись, напишіть нам на електронну пошту info@comfy.ua дані вашого замовлення або ваш контактний номер телефона. Темою листа вкажіть "відгук 01.06.23". Впевнені що зможемо позитивно вирішити ситуацію яка склалась. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
3 червня 2023 Відповісти
Ковальчук Григорій рекомендує цей магазин
29 травня 2023

Купив: Ноутбук Apple MacBook Air 13" Gold Late 2020 (MGND3, Z12A0006C, Z12A000B2), Замовлення №21462196

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Хочу подякувати за професійну роботу Дані на видачі інтернет замовлень в мост сіті Дніпро. Допомогла вирішити проблему,яка виникла при оформленні замовлення. Професіонал свого діла, дякую)
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Дуже раді що фахівець Діна змогла вирішити ситуацію та надати вам якісну консультацію та допомогу. Такі відгуки мотивують розвиватись далі та розвиватись для вашого комфорту!♥ Ми дуже цінуємо ваше розуміння, лояльність та те що дали нам можливість все виправити. Будемо раді бачити вас знову в наших магазинах. Дякуємо за вибір COMFY! З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
30 травня 2023 Відповісти
Illa Pyshnyi не рекомендує цей магазин
29 травня 2023

Купив: Телевізор Philips 50PUS8546/12, Замовлення №91781473

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару, фіскальний чек

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. На цей час виробник Philips також має офіційний сервісний центр та виконує гарантійний ремонт. Якщо вам не надали акт про виконані роботи з сервісного центру, можемо запропонувати вам звернутись за номером виробника: 0 800-500-697, щоб отримати деталі та умови гарантійного ремонту. Підмінний фонд в нашій мережі дійсно є та надається якщо товар з підмінного фонду є на вільному залишку. Скоріш за все в момент вашого візиту телевізор був вже у використанні на умовах підмінного фонду в іншого покупця. Вибачте за незручності. Якщо у вас є більше запитань, залюбки допоможемо вам! Будь ласка, напишіть нам з поміткою в темі листа "відгук 29.05" на електронну пошту info@comfy.ua. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
30 травня 2023 Відповісти
Roman Borysenko не рекомендує цей магазин
29 травня 2023

Купив: Електросамокат Like.Bike Solo (Black), Замовлення №19122972

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Дійсно, потрапляння води може спричинити поломку та вивести вашу модель з ладу. Додатково перевірили характеристики. Виробник не вказує захист від прямого потрапляння води на техніку. Гарантія зазвичай покриває виробничі дефекти та несправності, які виникають при нормальному використанні електросамоката. Однак, вона не покриває пошкодження, спричинені неправильним використанням. Наша мережа супроводжує та передає несправну техніку до сервісного центру виробника. але не ремонтуємо самостійно. Як ми розуміємо, ви отримали акт від сервісного центру що товар не підлягає гарантійному ремонту через те що до пристрою потрапила вода. Тому на цьому етапі вам рекомендують виконати негарантійний платний ремонт. Деталі та умови гарантії пропонуємо вам дізнатись в інструкції чи гарантійному талоні. Якщо у вас є більше запитань, залюбки допоможемо вам! Будь ласка, напишіть нам з поміткою в темі листа "відгук 29.05" на електронну пошту info@comfy.ua. Вкажіть номер вашого замовлення, фото чека про покупку. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
30 травня 2023 Відповісти