Каталог товарів
Київ
UA

Автономний пусковий пристрій (бустер) Intertool AT-3008

Всього пропозицій: 20
ціни: 2 370 4 124 грн
Характеристики
Автономний пусковий пристрій (бустер)Робоча напруга: 12 BСила пускового струму при 12 В: 450 А ... Дивитися усі
Опис
Цей бустер (портативний автономний пусковий пристрій) призначений для запуску двигунів різної техніки в разі, якщо розрядилася штатна АКБ. Для цього до нього підключається спеціальний перехідник з зажимами-крокодилами. Він здатний ефективно прокручувати бензинові та дизельні двигуни, видаючи стартовий струм в 220А. Прилад також може заряджати портативну електроніку (телефони, фотоапарати, планшети) через порт USB. З додаткових можливостей - ліхтар з функцією SOS, а також індикатор заряду вбудованої батареї.
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (20)
Де забрати  (8)
Відгуки  (1)
Загальна оцінка
На основі 1 відгука
5.0
Показати:
всі (1)
відгуки (1)
питання (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: - легко запускає бензовий двигун авто з глибоко розрядженим акумом - місткий пауербенк - 2 порти USB для заряджання дрібної електроніки - мобілок, планшетів тощо - можливість заряджання ноутбуків через окремий вихід з різним вольтажем на вибір - можливість заряджання самого бустера від гнізда прикурювача - додаткові функції (склобій, стропоріз, ліхтарик з режимом стробоскоп і SOS, червоно-синя блималка - усе органічно змонтоване в корпусі бустера) - набір кабелів у комплекті (пускові дроти для двигуна з хитрим конектором, кабель до прикурювача, USB-кабель з розглужувачем на 2 штекери – мікро-USB та айфонівський, кабель із 8 перехідниками для зарядки ноутбуків) - якісні крокодили (пружини потужні, “зуби” на вигляд мідні) - адекватна ціна - файний жорсткий кейс з логотипом, на “блискавці”, з петлями й сіткою всередині для зручного зберігання й переноски всього комплекту
Не сподобалося: - неповна інструкція, якій суперечить жовта наліпка на комплектних же пускових дротах - немає штекеру USB тип С - лямка на кейсі тонка й вшита на вигляд аж одним проходом нитки – може вирватись, якщо носити на ній повний кейс - інструкція не вміщується у кейс :-) - немає саме того перехідника, що підходить до гнізда зарядки більшості ноутбуків. Комплектний штекер і 8 перехідників мають завеликий діаметр і не влазять у гніздо зарядки ноута. Цікаво, вони всі з 90-х років чи як? Сучасний найбільш поширений штекер до китайців не дійшов? Якщо хтось знає, як називається цей тип штекера і де його можна докупити – порадьте, буду вдячний.
Досвід використання: кілька днів
Приладом задоволений. Сподіваюсь, служитиме довго і так само надійно, як сьогодні. На вигляд і на дотик усе зроблені надійно. Пластик не ковзає в руках. Тільки дріт адаптера для заряджання від розетки 220 В надто тонкий - може з часом заламуватися, особливо в холодних умовах. Заявлені функції прилад відпрацьовує “на ура”. Ліхтар і “поліцейська” блималка дають дуже пристойний світловий потік. Можна собі дозволити, маючи 12000 мА*ч на борту. Мобільник заряджає просто на очах (реально 1% за хвилину чи швидше). Під час заряджання від верхнього USB-роз’єму екран телефону навіть почав трохи дивно/повільно реагувати на дотики. Від нижнього USB-роз’єму такого не спостерігалось. Якщо в цих портів таки різні вольт-амперні характеристики, є сенс їх окремо підписати на корпусі (5В/2А та 5В/1А чи як там насправді). Але така реакція тачскріну на верхній роз’єм трохи дивна, адже використано було рідний для телефону кабель (зі штекером тип С, якого в бустера немає в комплекті), а сам телефон розрахований на швидке заряджання потужним струмом (рідний адаптер дає на виході 9В/1.9А або 5В/1.8А, тобто електрична потужність 9-17 Вт). А тут заявлено до 5В*2А=10 Вт. Головне – бустер “оживив” розряджений вже 5 днів автомобільний акум (50 А*ч, 12 В). Це була магія... На клемах було десь 3 В усього, вся приборка в авто вже нічого не могла. Дроти до бустера – є звуковий сигнал + червоний світлодіод на конекторі світиться. Приєднав крокодили до клем. Нуль емоцій. Ну ок, перевів перемикач (On/Off) в положення “On” (хоча цей етап в інструкції не описано). Без змін – бустер не бачить акум (не вмикається зелений світлодіод на конекторі). Остання надія – ВЕЛИКА ЧЕРВОНА КНОПКА “BOOST” на конекторі. В інструкції, знову-таки, про неї – ні слова, ну хоч на самому конекторі написали про неї закляття – затиснув її на 3 секунди і… навіть не почув, а ВІДЧУВ звук такий, ніби в авто вселився якийсь могутній дух! До керма – двигун завівся з першої спроби. Не так бадьоро, як зазвичай, та їхати можна одразу!
Чи був цей відгук корисним для вас? 3