Характеристики
Товар додано: вересень 2014 р.
Бренд: | Granna |
Тип: | Розважальна гра |
Вік: | від 3 років |
Призначення: | для дітей |
Кількість гравців: | від 1 до 6 |
Мова: | Український |
Розмір упаковки, см: | немає даних |
Вага, кг: | немає даних |
Матеріал: | картон, пластмаса |
У комплекті: | 20 карток монстрів, 10 жетонів з іграшками, 3 частини монстра Зубохвоста, 2 жетона анти-Джокера, шафа, інструкція |
Країна реєстрації бренду: | Польща |
Опис: | Перетасуй карти монстрів і cложі їх стопкою сорочками вгору так, щоб була видна ілюстрація з дитиною в ліжку. Жетони з іграшками перемішай з анти-Джокера. Розклади їх навколо стопки карт монстрів картинками вниз. Поклади 3 частини монстра Зубохвоста блакитний стороною вгору, щоб вийшла картинка з монстром. Коробку з відкритим шафою розмісти поруч. Відкрий першу карту монстра і помісти її на одне з 4-х місць навколо ліжка. Гру починає той гравець, який найменше боїться монстрів. Хід переходить до наступного гравця за годинниковою стрілкою. Гравці намагаються знайти іграшки, які злякають монстрoв, які збираються навколо ліжка. Кожен монстр боїться тільки однієї іграшки - тієї, що зображена на його карті. У своєму раунді гравець відкриває будь жетон з іграшкою. Залежно від того, який жетон буде відкритий, гравець повинен виконати одну з 3-х дій: 1. Якщо гравець відкриє іграшку ідентичну тій, яка зображена на карті одного з лежачих навколо ліжка монстрів: Гравець каже: «Марш в шафу, монстр! »і поміщає карту з монстром в шафу всередині коробки. Коли гравець позбавиться від останнього, з знаходяться навколо ліжка монстрів, негайно з'являється новий монстр! Полагаеться відкрити наступну карту монстра і покласти її біля ліжка. Жетон з іграшкою знову переверни малюнком вниз, раунд гравця закінчується. 2. Якщо іграшка не злякає ні одного монстра (тобто її зображення немає, ні на одній з відкритих карт монстрів): Гравець перевертає одну з частин монстра Зубохвоста (починаючи знизу). Після трьох невдалих спроб знайти потрібну іграшку, коли з'явиться ціла фігурка монстра Зубохвоста, біля ліжка має з'явитися новий монстр. Візьміть з чарочки нову карту монстра і покладіть її на одне з вільних місць навколо ліжка: з правої / лівої сторони, вгорі чи внизу. Жетон з іграшкою поверни малюнком вниз; раунд гравця закінчується. 3. Якщо відкритий жетон є одним з двох жетонів анти-Джокер: Малюнки на жетонах анти-джокер зображені на зеленому тлі. Коли під час гри жетони відкриваються вперше, нічого не відбувається. Просто, потрібно перевернути жетон назад малюнком вниз, запам'ятати його місце розташування. Не потрібно перевертати жодну з частин монстра Зубохвоста. Якщо гравці в черговий раз відкриють один із спеціальних жетонів, потрібно виконати наступні дії: Носок - не злякає ніякого монстра, а навпаки створить безлад в спальні! Гравець повинен повернути жетон Носок малюнком вниз і поміняти його місцями з іншим закритим жетоном з іграшкою. Потім, слід перевернути чергову частину монстра Зубохвоста. Монстр, що крадеться під простирадлом Всі частини Зубохвоста, потрібні для появи нового монстра в грі слід повернути, тоді новий монстр негайно виходить з-під ліжка. Гравці перемагають в тому випадку, якщо їм вдасться загнати всіх монстрів в шафу! Коли всі чотири місця навколо ліжка зайняті монстрів, перемагають монстри. Якщо монстри виграли цю партію, кращий варіант - почати нову гру з метою взяти реванш. |
Характеристики Granna Монстры, в шкаф! (81770) та комплектацію товару виробник може змінити без повідомлення. Перевірте специфікацію (характеристики) товару безпосередньо на сайті обраного магазину перед придбанням (замовленням).