Каталог товарів
Київ
UA

Зимові шини Premiorri Via Maggiore Z Plus (205/65R15 94H)

модель з лінійки Premiorri Via Maggiore Z Plus
Всього пропозицій: 30
ціни: 1 694 2 400 грн
Характеристики
Зимові шиниПризначення: легковіВантажопідйомність: 670 кгМаксимальна швидкість: 210 км/год ... Дивитися усі
Опис
Зимові шини Premiorri ViaMaggiore Z Plus, спроектовані і випускаються під британським брендом Premiorri на потужностях компанії «Росава», є наступним кроком після моделі Premiorri ViaMaggiore, яка добре себе зарекомендувала в Україні. Зимова шина Premiorri ViaMaggiore Z Plus отримала асиметричний малюнок протектора з прямокутними зовнішніми блоками (для впевненого упору в повороті) і численними внутрішніми косими канавками (для швидкого відводу води, талого снігу, крижаної крихти). Прямокутні блоки навмисно зроблені різновеликими і мають різні кути установки - в результаті вдається мінімізувати шум і забезпечити надійне зчеплення з дорогою при різних кутах повороту керованих коліс. Також відзначимо, що арктичні зимові шини Premiorri ViaMaggiore Z Plus отримали численні тривимірні ламелі і багатокомпонентну гумову суміш (силика, каучук, полімери) - все це сприяє надійному зчепленню з засніженою і зледенілою дорогою. Як результат - недорогі зимові шини Premiorri ViaMaggiore Z Plus виявляються готові до самих суворих зим.
Написати відгук про товар
  Вироблено в Україні
Про товар
Де купити  (30)
Де забрати  (13)
Відгуки  (1)
Купують разом
Ще немає відгуків
Будьте першим!
Показати:
всі (1)
відгуки (0)
питання (1)
24 жовтня 2018 р.
Подскажите, пожалуйста, данная модель имеет левую/правую сторону или нет? Ведь если установить ориентируясь только на надпись "outside", то с разных сторон автомобиль будет иметь разный рисунок протектора. Не симетричный относительно двух сторон автомобиля. Заранее благодарю за ответ.
Відповіді (3)
24 жовтня 2018 р., 18:18
Роман Мельниченко
нет шин под левую/правую сторону; если ориентироваться на надписи "инсайд" и "аутсайд" - то снаружи, что справа, что слева - всегда будут прямоугольные блоки, а внутрь автомобиля всегда будут идти косые блоки
Відповісти
24 жовтня 2018 р., 18:57
Necmrf відповів на коментар Роман Мельниченко
Спасибо! Просто исходя их того, что протектор имеет не просто асиметричный, но и направленный рисунок, то описанные Вами блоки хоть и будут снаружи или внутри, но будут по разному цеплятся за землю. На примере центральных ламелей (которые чем-то напоминает треугольник) видно, что в одном случае они будут ехать вершиной треугольника вперед, а в другом случае основанием.
Відповісти
25 жовтня 2018 р., 12:01
Роман Мельниченко відповів на коментар Necmrf
Поверьте, у всех ассиметричных шин так получается :) ПС - вообще логика асиметрики в чем? чтобы разделить протектор под разные области задач. Если авто "валит" в повороте - нагрузка идет на внешнюю часть шины - значит она дольжна быть более цельной - вот и получается, что в ассиметричной шине внешняя часть в виде кольца из прямоугольных блоков. А когда просто едешь - то надо откидывать воду, снег, ледяную крошку - вот для этого есть косые канавки - но т.к. внешняя часть уже занята, то они получаются идут от центра к внутренней части.
Відповісти