Каталог товарів
Київ
UA

Блок живлення Chieftec 600W Proton (BDF-600S)

Всього пропозицій: 19
ціни: 2 650 3 069 грн
Характеристики
Блок живлення ATXПотужність: 600 ВтСтандарт: 80 PLUS BronzeПідключення до материнської плати: 20 + 4pinПідключення відеокарт: 2x6 + 2pinПідключення CPU: 1x4 + 4pinВентилятор: 120 мм ... Дивитися усі
Опис
Блок живлення Chieftec 600W Proton (BDF-600S) має сумарну потужність 600 Вт на всіх виходах, з яких один для материнської плати 20+4 pin, для процесора 4+4pin, два конектора IDE, шість SATA, один FDD, а також два 6+2pin для підключення відеокарт. Пристрій обладнаний 120 мм вентилятором, має 85% ККД і отримав стандарт енергозбереження 80 PLUS Bronze. Також блок живлення Chieftec 600W Proton (BDF-600S) наділений активною корекцією коефіцієнта потужності і гарантією від виробника терміном на два роки.
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (19)
Де забрати  (9)
Відгуки  (32)
Загальна оцінка
На основі 15 відгуків
4.7
1 не рекомендує цей товар
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Показати:
всі (32)
відгуки (15)
питання (17)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Хороший БП
Не сподобалося: Немного шумный если стоит на столе
Досвід використання: рік і більше
Чи був цей відгук корисним для вас? 0
Коментарі (0)
12 квітня 2023 р.
а норм будет бп с 3060 r5 5600 и ASUS TUF GAMING B550M-PLUS WIFI II
Відповіді (9)
12 квітня 2023 р., 19:36
Мертвий ринок ПК
норм
Відповісти
12 квітня 2023 р., 19:41
Мертвий ринок ПК
Відповісти
12 квітня 2023 р., 19:55
dr0
Піде. PS: якщо у вас ще немає цього БЖ і ви збираєтеся купувати його у магазині новим, то є сенс подивитися у бік MSI MAG A550BN - 2153 грн - 10 років гарантії.
Відповісти
Показати всі відповіді
11 березня 2023 р.
Доброго дня, добродії! Підкажіть, мені у спадщину дістався системний блок: - материнка ASUS Z170 PRO GAMING - процесор Intel i5-6600 + до нього боксовий кулер - дві HyperX 8 GB DDR4 2666 MHz (HX426C13SB/8) - одна сзаду вертушка Треба підібрати БЖ. Чи підходить ця модель за умови що я додам М2 накопичувач і поставлю ще 2-3 жостких диски? Дякую тим, хто напише відповідь!
Відповіді (52)
11 березня 2023 р., 03:17
Мертвий ринок ПК
підходить, але FSP HYPER 80+ PRO 700W (H3-700) краще вибір 2500грн 5 років гарантії
Відповісти
11 березня 2023 р., 03:37
Мертвий ринок ПК
також є Cooler Master MWE 750 White V2 (MPE-7501-ACABW) теж 2500 грн але гарантія 2 роки
Відповісти
11 березня 2023 р., 17:06
Sasha The One відповів на коментар Мертвий ринок ПК
Нет, эти блоки хуже, чем протон(( так как они 230 Вольт Only
Відповісти
Показати всі відповіді
10 березня 2023 р.
Здравствуйте! У меня такой блок питания, сейчас хочу видеокарту заменить, если я поставлю GTX 1080 Ti, я смогу подключить дополнительное питание к ней (8+8 pin)? На этом блоке идёт всего один провод на котором 2 коннектора 6+2 pin, вроде как и хватает, но насколько это безопасно, этот БП и так впритык для такой видеокарты, а если её еще и запитать "плохим" способом, то наверное это не вариант, да? Хар-ки моего ПК : R5 2600 16 GB Ram 3200 (2 планки по 8 GB) GTX 950 2 GB 6 кулеров запитанные от молекса. 2 HDD хочу еще SSD (М2) взять и видеокарту обновить. Какую тогда видеокарту посоветуете?
Відповіді (7)
10 березня 2023 р., 14:53
Sasha The One
Для 1080 Ти рекомнедуемый БП как раз 600 Вт. А видяху лучше купить RX5700XT - она кушает не 300 ВТ, а всего лишь 220-230 Вт)) По производительности они одинаковые!
Відповісти
10 березня 2023 р., 16:39
Владислав Малышко відповів на коментар Sasha The One
Видеокарту как раз выбираю и 5700XT тоже в списке, вопрос не в этом. Меня волнует что у этого БП всего один провод идёт на доп.питание 2х 2+6 pin, а запитывать советуют от двух проводов, что-бы нагрузка распределялась, якобы может всё погореть, если запитать от одного провода. Чисто по хар-кам этого БП достаточно что-бы запитать любую видеокарту, но я так и не понял, можно ли запитывать одним проводом, либо максимальный удел этого БП это видеокарты где присутствует всего один разъем для доп. питания, например 8 pin, как у 6600XT. На той же 5700ХТ два разъема под доп.питание 6 pin и 8 pin, правильно запитывать их с двух проводов идущих от БП, а не с одного, как в этом БП, получается этот БП не годится для использования с мощными видеокартами, ну я исхожу из того что советуют запитывать от двух проводов, а не от одного. Поэтому и не знаю что делать, не хочу упасть в грязь лицом если возьму хорошую карту, а она не будет работать. Менять БП не вариант, если честно, он офигенный.
Відповісти
10 березня 2023 р., 17:05
Sasha The One відповів на коментар Владислав Малышко
ахахахахахахааха)) БП точно не офигенный, а самій обычный))) у меня у самого протон, правда на 1 кВт)) работает конечно, но пока не отнес один раз в ремонт из-за поломки вертушки, а потом ее вовсе отрезал, и приколхозил Арктик) теперь хоть более менее стало тихо)) Теперь про провод, это вам советутю от "непонимания". Типа слышал звон да не знает где он))) Это касается тех БП у которых несолько виртуальных линий на 12 В, тогда да) тут одна линия 12 В на 50 А = 600 Вт. Ну и второй аспект - это тонкие провода, проще говоря с повышением токов сильно нагреваются. Но тут как раз нормальные провода 18 AWG (1,024 мм в диаметре с площадью сечения 0,823 мм2). Так что с 5700ХТ вообще норм работать будет) А с 1080 Ти летом будет сильно шуметь вентилятор в БП...
Відповісти
Показати всі відповіді
2 лютого 2023 р.
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, чи нормальна така робота? Як нема живлення в розе ці чи просто з розетки дістати(звісно на вимкненому пк), а потім знову ввімкнути в розетку і ввімкнути пк, то спочатку все починає працювати і через секунду вимикається саме і потім через секунду дві знову вмикається теж саме, я тільки один раз кнопку нажимав.
Відповіді (16)
2 лютого 2023 р., 09:26
Galaxy Chess
Доброго дня, звісно це ненормальна робота, може бути просідання конденсаторів або через перегрів системи охолодження
Відповісти
2 лютого 2023 р., 11:09
Саша Мельниченко відповів на коментар Galaxy Chess
Та де там перегрів, коли я тільки включив пк, тільки натиснув на кнопку ввімкнення пк і старт потім викл і знову старт і тоді все працює відмінно навіть при завантеженнях. R5 2600 проц і Rtx 2080. З відеокартою rx470 так само було і я якось на це не звертав увагу бо тобі світло не вимикали і я з розетки комп не вимикав. Стрестести модна вічність крутити і нічого, в ігри грати і нічого, не вимикається і працює. А от як вимкнути з розетки і тоді ввімкнути, то як мені здається це блок себе так веде, відразу кнопку живлення пк натискаю і спочатку наче ввімкнення, але потім через секунду вимикається і знову запускається.
Відповісти
2 лютого 2023 р., 13:04
Galaxy Chess відповів на коментар Саша Мельниченко
Ок, тоді може бути пошкодження елементів ланцюга живлення, треба в сервіс нести для діагностики
Відповісти
Показати всі відповіді
27 жовтня 2022 р.
Підкажіть будь ласка чи потягне вистачить цього бп на 3060 ti + 10400f?
Відповіді (7)
27 жовтня 2022 р., 09:14
YurOK
Для 3060Ti рекомендують блоки живлення на 600 Ват. Тобто цього вистачить. Якщо є можливість краще взяти з запасом (700-750 Ват).
Відповісти
27 жовтня 2022 р., 10:57
Мертвий ринок ПК
я б брав FSP HEXA 85+ Pro 650W (HA2-650) 1800грн 5 років гарантії. знижки, раніше його за 2400 продавали.
Відповісти
27 жовтня 2022 р., 10:59
Galaxy Chess
Не вистачає потужності, треба брати мінімум 750-800 Вт
Відповісти
Показати всі відповіді
23 вересня 2022 р.
Рассматриваю к покупке два бп, этот и Chieftec Core, оба на 600 ватт. Какой лучше по компонентам? У кора вроде бы трансформатор в сотку долбится градусов я слышал, поэтому он не очень качественный? Профессионалы, дайте своё мнение.
Відповіді (8)
23 вересня 2022 р., 19:52
Sasha The One
производитель считает, что лучше Core из-за золотого сертификата. Я бы за эти деньги брал бы Gigabyte P650B - там норм начинка с японскими конденсаторами. Вентилятор там конечно плохой, но точно такой же в биквайтах и чифтеках)
Відповісти
23 вересня 2022 р., 21:23
Eriot_Sattttern ник в тг відповів на коментар Sasha The One
Гиги имеют свойство взрываться этой модели.
Відповісти
23 вересня 2022 р., 21:28
all27
цей краще кора, без варіантів
Відповісти
Показати всі відповіді
10 вересня 2022 р.
Приветствую, стоит ли брать к Asus PRIME B550M-A + Ryzen 3600 oem + rx6600xt?
Відповіді (27)
10 вересня 2022 р., 13:36
Galaxy Chess
Так, цілком нормальний вибір
Відповісти
10 вересня 2022 р., 13:45
Galaxy Chess
Так, цілком нормальний вибір, хоча як на мене краще материнка https://hotline.ua/ua/computer-materinskie-platy/msi-mpg-b550-gaming-carbon-wifi/ або https://hotline.ua/ua/computer-materinskie-platy/asus-rog-strix-b550-xe-gaming-wifi/
Відповісти
10 вересня 2022 р., 14:35
Мертвий ринок ПК
Intel Core i3-12100F 4к грн або Intel Core i3-12100 (CM8071504651012) 4700грн + MSI PRO H610M-B DDR4 3100грн кулер ID-COOLING SE-214-XT 800грн або беріть вже Ryzen 5600 у китайців за 150 баксів та чекайте ASUS TUF GAMING B550M-PLUS за 4к грн - періодично з'являється у продажу. щодо RX 6600 XT - RTX 3060 краще вибір якщо за ті ж гроші. краще промені та більше VRAM для текстур. якщо RX 6600 XT дешевше тоді окей. щодо БЖ FSP HEXA 85+ Pro 650W (HA2-650) краще - 2400грн 5 років гарантії https://hotline.ua/ua/computer-bloki-pitaniya/fsp-hexa-85plus-pro-650w-ha2-650/
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: непогана начинка за свої гроші тихий
Не сподобалося: надійність в тяжких умовах
Досвід використання: рік і більше
Скажу одразу - проблеми в мене проявились при дуже паршивому живленні в будинку. Є як просадки, так і тимчасова перенапруга. Понадіявся на внутрішній захист блоку і можливість працювати в діапазоні 115-230V, що заявлено виробником. Перший вихід з ладу стався на останніх місяцях гарантійного періоду (я купував ще з 3 річною гарантією). Після здачі по гарантії сподівався отримати новий блок з новою гарантією, але магазин відправив його в сервісний центр, де його просто поремонтували і продовження гарантії я не отримав. Симптоми були приблизно наступні - аварійне відключення світла і блок живлення вже не стартував. Через пів року після закінчення гарантії отримав нову проблему - компьютер стартує через раз без якоїсь закономірності. Погуглив проблему - дійсно має місце такий варіант, коли чергове живлення блоку просідає і не дає стартувати нормально системі або дає час від часу сині екрани. Підкинув для тесту паршивий китайський блок - працює як годинник. Короче гарантії вже нема і можна зливати пацієнта. Висновок - можливо умови експлуатації для блоку були занадто жорсткими і не зайвим був би стабілізатор напруги, але такі умови з нестабільною напругою мережі по всій країні можна зустріти досить часто. Рекомендувати чи ні? Не знаю. Можливо у когось він проявить себе краще при більш сприятливих умовах. Але всі хто сподівається проблеми з напругою перекрити начебто якісним блоком живлення, варто краще задуматись над покупкою стабілізатора напруги. Він дасть більше користі.
Чи був цей відгук корисним для вас? 6
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Зайвих звуків я не чую, роботу свою виконує, поки нарікань жодних. Сподобалась обмотка та строгий стиль.
Не сподобалося: Немає
Досвід використання: кілька місяців
Підбирав замість свого китайського, який не видавав заявлених 600В, хоч і проблема моїх глюків, виявилась не у БЖ, все ж достойний екземпляр.
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (0)
7 лютого 2022 р.
Підкажіть будь ласка, чи підійде він для RX 580 8gb + amd 5 3500, 16gb RAM, ssd, hdd. Нічого не розганяв. Блок який зараз не дає працювати з монтажем, монітор вирубається і вентилятори починають на повну працювати. Хочу спробувати з іншим БП.
Відповіді (6)
7 лютого 2022 р., 17:08
Мертвий ринок ПК
підійде. по симптомам дохнет/отваливается видяха, новый БП сможет помочь если проблема в нём, а не в самой видяхе. может уже пора видяху почистить, термопасту поменять, наколхозить доп охлад - радиаторы на чипы памяти, приколхозить доп вентили чтобы дули на видяху. если не поможет придётся нести в ремонт.
Відповісти
8 лютого 2022 р., 16:23
Міша Перець відповів на коментар Мертвий ринок ПК
Всі інші компоненти пройшли дуже багато бенчмарків і тестів і ні перегріві ні збоїв у роботі нема. Таке буває тільки при роботі з 4К файлами і рендері їх в Adobe Premier Pro чи Adobe Media Encoder. Сьогодні поставив цей блок вже в ПК, гляну чи проблема вирішиться. Думаю якби була проблема з оперативкою чи відеокартою, то показали би хоч якісь бенчмарки, а так все ідеально в нормі. Думаю просто не вистачало живлення, бо по відгукам і розборам, попередній БП хоч і називається 600W, але видає 450-500 максимум, шо може бути критично внапряг для відеокарти в моменти рендеру, коли вона на повну працює. Що скажете?
Відповісти
8 лютого 2022 р., 16:37
Мертвий ринок ПК відповів на коментар Міша Перець
что тут говорить, надо чтобы вы проверили помогла замена БП или нет. вероятно были просадки, т.е. питание некачественное, по ваттам должно бы хватать и 450-500 блока если впритык.
Відповісти
Показати всі відповіді
1 грудня 2021 р.
Здравствуйте, хватит ли данного БП на сборку с r5 5600x в минимальном разгоне+b550+rtx2060 6g, или же другая карта на 6-8g или же стоит брать на 650-700 w?
Відповіді (3)
1 грудня 2021 р., 16:40
all27
в стоке хватит, степень вашего разгона неизвестна. тогда уже берите 700Вт
Відповісти
1 грудня 2021 р., 17:25
Мертвий ринок ПК
я бы брал хотя бы Corsair CV750 750W с 3 годами гарантии. самый лучший вариант взять голдовый Corsair RM750x или RM850x и получить 10 лет гарантии. не потому что 600-650-750W Proton мало, а потому-что остальные железки в компе дорогие, особенно видяха, и чем лучше они получат питание - тем для них лучше.
Відповісти
1 грудня 2021 р., 19:52
savaof
Ну это впритык прям, из-за чего лучше взять с запасом, в т.ч. на будущее (700-750) : не на 3 года ведь БП берёте!
Відповісти
24 серпня 2021 р.
Подойдёт данный БП к сборке B450M S2H, Ryzen 5 2600 AF, RTX 3060?
Відповіді (11)
21 серпня 2021 р., 08:42
.Олег.
так
Відповісти
21 серпня 2021 р., 10:59
Test UA
Технически работать будет, но есть варианты лучшего качества с гарантией от производителя от 5 до 10 лет в зависимости от модели. https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/seasonic-s12iii-550-ssr-550gb3/?tab=about https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/corsair-cx550f-rgb-cp-9020216-eu/?tab=about https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/seasonic-core-gc-550-gold-ssr-550lc/?tab=about обратите внимание на модель видеокарты RTX 3060 которую уже купили или собираетесь приобрести, какая для неё рекомендуемая мощность от производителя компании сборщика, в зависимости от компановки карты мощность рекомендуемого бп может быть от 550 до 750 вт.
Відповісти
24 серпня 2021 р., 13:07
Мертвий ринок ПК
>Ryzen 5 2600 AF берите Ryzen 5 1600 AF, то же самое но дешевле, как раз на норм башню хватит. с башней легко разгоните до 4ГГц и он будет быстрее чем 2600 в стоке. гонятся 2600 и 1600 AF одинаково. идеальный вариант башни под 6-ядерники ID-COOLING SE-224-XT. а так под RTX 3060 уже лучше собирать комп хотя бы на 10400, ещё лучше на 11400. + B560 материнка типа MSI B560M PRO-VDH. 2600 / 1600 AF явно слабоват для RTX 3060, как и Ryzen 3600.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Блок питания тихий, имеет хороший длинные провода чёрного цвета, провода достаточно толстенькие, есть защиты: OPP, OVP, SCP, UVP, SIP, AFC, OCP, OTP.
Не сподобалося: Не выявлено.
Досвід використання: кілька годин
Работает каждый день по 10-15 часов, за время работы не разу проблем не было. Рекомендую к покупке
Фото Блок живлення Chieftec 600W Proton (BDF-600S) від користувача Andrei Gol
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: *Качество *Хорошая сборка *Отличная схемотехника и комплектующие.
Не сподобалося: -
Досвід використання: рік і більше
Одно из лучших решений в своем ценовом сегменте. Отличная сборка, отличная схемотехника и комплектующие, основной ряд защит также присутствует. почти чистые честные 600 Ват. Единственный нюанс слегка коротковат провод на процессор, если далеко тянуть может не хватить длины и понадобится удлинитель провода.
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Коментарі (2)
21 серпня 2021 р., 08:21
Cupcake Ukrain
А потянет данный бп ryzen 5 2600AF и RTX 3060? Мать B450M S2H
Відповісти
25 вересня 2021 р., 13:04
Діоніс Левченко
Так звичайно. Навіть запас для апгрейду залишиться.
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Цена Качество Надежность
Не сподобалося: Тут не к чему придраться
Досвід використання: кілька годин
Это старый добрый ПРОТОН. Если нет времени искать и лишних денег на покупку БП, то это то что нудно. Это старая линейка, но и этом бюджете одна из стабильных к работе. Собирали ПК на этом блоке, барка не было. К покупке советую.
Чи був цей відгук корисним для вас? 0
Коментарі (0)
13 травня 2021 р.
Подскажите если у меня 237-240 Вольт обычное напряжение. Этот блок не будет работать или ему просто будет плохеть? Сейчас стоит Чифтек Арена 700 Ватт, уже около 10ти лет. Можно взять этот или стоит какой то другой смотреть?
Відповіді (10)
13 травня 2021 р., 21:34
Юрий
конечно вам нужен блок до 240+В, типа GPS-650C или поляриса (на крайняк 650-й протон)
Відповісти
13 травня 2021 р., 21:48
Test UA
Рекомендую задуматься о покупке бесперебойного блока питания для своего пк. Или хотя бы стабилизатор напряжения рассмотреть как вариант, в таком случае можете и этот вариант приобрести Chieftec 600W Proton (BDF-600S)
Відповісти
13 травня 2021 р., 22:52
savaof
Дешевле будет БП поменять, нежели чем стаб на квартиру ставить за 22к грн.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Умеренная цена Внутренняя схемотехника Длина кабелей Бесшумный в работе
Не сподобалося: Умудрился один раз выбить пробки в квартире :)
Покупал в систему помощнее такой же вариант но на 750 вт Решил в другую систему купить модель этого же производителя Год работает без нареканий, хотя один раз умудрился выбить пробки в квартире, но скорее всего это я заигрался, моя вина В работе абсолютно бесшумный, 600 вт хватит с головой на года вперед. Понравилась адекватная цена, длина кабелей. В этом варианте на 600вт конечно как и на 750 нет стяжек либо липучек, для сматывания кабелей в корпусе, увы
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (3)
8 березня 2021 р., 18:52
maksm8862
получается данный блок питания выдает по 12 вольтовой линии 510 ват я правильно понял? ну коль кпд у него 85%
Відповісти
8 березня 2021 р., 19:06
keglya відповів на коментар maksm8862
нет. все 600 ватт он выдает по 12V фото наклейки с характеристиками на корпусе бп - https://ru.gecid.com/data/power/201811230800-54265/img/07_chieftec_proton_bdf-600s.jpg
Відповісти
9 березня 2021 р., 19:17
maksm8862
спасибо
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: тихий ціна приємна провода
Не сподобалося: не виявив
Досвід використання: кілька тижнів
Використовую цей блок живлення з материнкою ASRock b460 Phantom Gaming 4 + i5 10400f + rx 570, корпус MiddleTower, всі проводи дістають, потужності вистачає, тихий у використанні, рекомендую.
Чи був цей відгук корисним для вас? 4
Коментарі (0)
24 грудня 2020 р.
Можно ли подключать его к сетевому фильтру с максимальным током 10 А?
Відповіді (5)
24 грудня 2020 р., 22:27
XOI
можно, с головой хватит, для сетевого фильтра с такими характеристиками общая мощность потребителей не должна превышать 2кВт
Відповісти
24 грудня 2020 р., 22:37
Мертвий ринок ПК
10А x 220В = 2200Вт что в 3,6(6) раз больше чем 600Вт. причём ваш комп практически никогда не будет потреблять 600Вт если вы правильно подобрали компоненты.
Відповісти
25 грудня 2020 р., 02:39
Naz
Можно, смело.
Відповісти
Показати всі відповіді
29 вересня 2020 р.
Будет ли оптимальным решением взять данный БП под Gigabite b450 S2H, Ryzen 5 2600 и карточка 1660 super + 1 ssd + 1 hdd? если нет, посоветуйте пожалуйста хороший БП под данную сборку
Відповіді (6)
29 вересня 2020 р., 12:00
Мертвий ринок ПК
если брать с гарантией 36 мес за 1551грн будет норм. по поводу покупки ПК сейчас - я бы подождал конца ноября и чёрную пятницу, будут скидки - должно выйти выгоднее.
Відповісти
29 вересня 2020 р., 12:42
tvezzzy відповів на коментар Мертвий ринок ПК
Дело в том, что у меня с этой сборки есть все кроме видюшки (сейчас трудиться палитка 750 TI) и все это запитано 400 Вт (модель сейчас не скажу так как я на работе) и ждать ноября, думаю, смысла нет
Відповісти
29 вересня 2020 р., 14:43
Naz
Хватит и такого с головой
Відповісти
Показати всі відповіді
11 вересня 2020 р.
Подойдёт ли данный БП к данной материнской плате https://hotline.ua/computer-materinskie-platy/gigabyte-z390-aorus-pro/?
Відповіді (5)
11 вересня 2020 р., 22:28
Мертвий ринок ПК
подойдёт
Відповісти
12 вересня 2020 р., 12:33
Naz
Подойдёт, но мощность подбирается из расчета всей системы.
Відповісти
12 вересня 2020 р., 14:00
Serhiy Striletsky відповів на коментар Naz
Не совсем. Здесь один сдвоенный(4+4) EPS разъём на процессор, мат. плата просит еще один 4pin дополнительно, которого у этого БП нет. Результат: работать будет, но в разгоне возможна просадка 12В линии.
Відповісти
Показати всі відповіді
23 липня 2020 р.
Подскажите в выборе БП для 1600, 1660с. Выбор между этим и куллерпастер мве В2. Можете подсказать также равноценную альтернативу до 1900 грн.
Відповіді (3)
23 липня 2020 р., 22:20
Юрий
Смотрите протон, полярис и таск! Вам отлично в такую бюджетную сборку пойдет TPS-600S или даже TPS-550S Если у вас в планах какойто грандиозный апгрейд с процессором до 200вт и видеокартой до 250вт то тогда конечно нужен хороший блок (не менее чем смарт, полярис и протон) на 750 номинал
Відповісти
23 липня 2020 р., 22:28
Мертвий ринок ПК
этот
Відповісти
24 липня 2020 р., 00:01
Naz
Cooler Master нормальный блок, альтернатива такая https://hotline.ua/computer-bloki-pitaniya/chieftec-650w-proton-bdf-650c/
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: тихий не дорогой качественный большая гарантия
Не сподобалося: нет
Досвід використання: кілька місяців
достаточно тихий бп, мощный, подойдет для большинства систем. Много разъемов питания, качественно собран, хорошо выглядит тянет достаточно мощные системы
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Качество, тишина, провода
Не сподобалося: Жаль что не модульный
Досвід використання: кілька місяців
Очень хороший блок, тихий, в нагрузке не шумит
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: пашит уже пол года, звук минимальный.
Не сподобалося: -
Досвід використання: кілька годин
свет гасили уже раз 10-15 сертификат спасает.
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Коментарі (0)
13 квітня 2020 р.
Дотянется до питания цп. в этом корпусе DeepCool Matrexx 50 ?
Відповіді (6)
14 квітня 2020 р., 01:49
keglya
Да
Відповісти
14 квітня 2020 р., 02:41
Naz
должно, там около 50-55 см должна быть длина кабеля
Відповісти
14 квітня 2020 р., 11:02
Юрий
Дотянется, но (с учетом разворота разумного на разъем МВ) несколько наискосок
Відповісти
Показати всі відповіді
25 березня 2020 р.
Подойдет ли данный блок питания под MSI B450-A PRO MAX + AMD Ryzen 9 3900X + MSI GeForce GTX 1080 TI GAMING X 11G? Или есть смысл брать 650-700 Вт?
Відповіді (9)
25 березня 2020 р., 17:35
Naz
Да подойдет, нормальный блок. входное напряжение 100-230В, 52 ампера на 12 вольт - ампераж который выдает блок по 12 вольтовой линии даже более важен чем общее число Ват!
Відповісти
25 березня 2020 р., 22:43
Мертвий ринок ПК
хватит, видяха потребляет до 300Вт (280 в среднем), проц до 140Вт без разгона, 170Вт с PBO. в играх будет ближе к 100Вт или даже меньше. но смысл брать 650-700 Вт конечно же есть, как минимум потому-что у Proton 650W (BDF-650C) модульные кабеля + запас по мощности чуть выше = меньше нагрев начинки БП, тише работа его вентиля. если бюджет не растянуть никак, то и 600W Proton можно брать, проблем кроме укладки в корпусе ненужных вам кабелей быть не должно))
Відповісти
26 березня 2020 р., 13:27
Максим Адольфович
По мощности подойдёт, но я бы порекомендовал взять другой, так как железо в системе не дешёвое а экономить на компоненте который всё это питает я бы не стал.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Мощный, тихий. Держит нагрузку и не пищит. Качественные кабеля. Покупаю не первый раз такой БП.
Не сподобалося: нет
Досвід використання: рік і більше
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Современная схемотехника, где вторичные напряжения получаются из 12В при помощи DC-DC преобразователями. Высокий КПД для своего класса. Бесшумная вертушка до 350 Вт.
Не сподобалося: ОЧЕНЬ высокие низкочастотные пульсации в простое от которых встроенный звук съезжает с катушек, а тахометр корпусных вертушек показывает 8000 оборотов. Ненадежная вертушка на простой втулке. Неадекватная работа дежурного источника, который пытается перезапустится несколько раз от остаточного заряда основного конденсатора при пропадании напряжения в розетке.
Пульсации исчезают при повышении нагрузки >20 Вт и вызваны Green-режимом ШИМ контроллера CM6805, когда ШИМ переходит в низкочастотный burst-режим и отключает PFC и весь БП начинает работать в режиме отрыжки. Сделано это для повышения КПД в простое, но работает неадекватно. На обзоре Gecid не отражено через то, что они снимали осциллограмму на такой нагрузке слишком короткое время.
Чи був цей відгук корисним для вас? 16
Коментарі (15)
10 січня 2020 р., 00:07
Serhiy Striletsky
Green-mode зашит в саму CM6805, которая также выступает PFC корректором, и он не отключаемый даже при наличии рук и паяльника.
Відповісти
16 січня 2020 р., 10:41
Erick
Дякую за коментар. Доведеться збільшувати бюджет на БЖ((((
Відповісти
9 лютого 2020 р., 13:08
Мертвий ринок ПК
>при повышении нагрузки >20Вт ясно, т.е. проблема нормальных компов не касается, только маломощных систем под которые никто этот БП всё равно не будет брать. на какой системе у вас меньше 20Вт потребление? какой-нить пень/селерон с одним SSD и без дискретной видяхи? так же интересует с какой конкретно материнкой у вас вышеописанные проблемы с вертушками и встроенным звуком.
Відповісти
Показати всі коментарі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Довольно тихий,надёжный,имеет все уровни защиты,хорошая,практически нету просадков напряжения,нету пульсация
Не сподобалося: ничего
Досвід використання: кілька днів
Хороший блок питания за свою цену всем советую
Чи був цей відгук корисним для вас? 8
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Потужність
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тиша в роботі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Роз'єми підключення
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Надійність
Сподобалось: Цена
Не сподобалося: Шум при нагрузке, пульсации
Чи був цей відгук корисним для вас? 7
Коментарі (6)
14 березня 2019 р., 18:46
Clash TV
не знаю где ты там нашел пульсации,их там практически нету пульсация, по 12 вольтовой лини только изредка размах амплитуды достигало 75 мл,при норме 120
Відповісти
21 серпня 2019 р., 21:45
Дохлый_лось
как определяете пульсации и как они проявляются в работе?
Відповісти
27 серпня 2019 р., 22:55
Игорь Федорченко відповів на коментар Clash TV
Он скорее всего про пульсации не в плане напруги а про дрожание бп из-за вентиля,у меня кстати он тоже шумит оч сильно
Відповісти
Показати всі коментарі