Каталог товарів
Київ
UA

Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF)

Всього пропозицій: 76
ціни: 7 147 11 967 грн
Характеристики
Процесор Socket AM4 3,4 (4,6 Turbo) ГГцКеш-пам'ять третього рівня: 32 МБЗагальна кількість ядер: 8Число потоків: 16 Box ... Дивитися усі
Опис
AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) - это 8-ядерный 16-поточный процессор с тактовой частотой 3,4 ГГц, которая может увеличиваться до 4,6 ГГц в режиме Boost. Он имеет 32 МБ кэш-памяти L3, выпускается на основе архитектуры Zen 3, споживає 65 Вт енергії и совместим с материнскими платами с разъемом AM4. Процессор имеет встроенный контроллер памяти DDR4-3200, а также поддержку PCIe 4.0. AMD Ryzen 7 5700X призначений для ігрових комп'ютерів і робочих станцій. Він забезпечує високу продуктивність у іграх, редагуванні відео та інших завданнях, які вимагають багато ресурсів.
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (76)
Де забрати  (46)
Відгуки  (24)
Купують разом
Загальна оцінка
На основі 13 відгуків
4.8
1 не рекомендує цей товар
Показати:
всі (24)
відгуки (13)
питання (11)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Прекрасний процессор на заміну мого старого 2700x, який був медленіший і гарячіший
Не сподобалося: Відсутність комплектаціі СО
Досвід використання: кілька місяців
Прапрацював в мене майже рік під AMD Wraith Prism RGB від 2700х на b450 aorus pro і все чудово. Швидкість десь в півтора рази більша за старого проца і тепловіддача меньше! Зараз замінив материнську плату і все супер.
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Hitman_UA
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Сумісність з першим поколінням матплат на АМ4, холодний, гарно буститься
Не сподобалося: Ціна останнім часом, відсутність кулера, але з нормальним був би значно дорожче
Досвід використання: кілька днів
Завівся на матплаті MSI B350M-VDH на останньому біосі. На штатних лімітах може буститись до 4.7Ггц але не по всім ядрам, при багатопоточому навантаженні 4.2+ тримає. Поставив ліміт 100Вт, погрався з PBO - і вуаля, 4.9Ггц по найпродуктивнішим ядрам, в Prime95 на 16 потоків частота скаче, але тримається десь навколо 4.5Ггц, в іграх може тримати 4.8Ггц на всі ядра в важких моментах. Охолодження - масивна 200Вт башта Thermalright Macho Rev.B, найвища температура в стресі була 76С, що є прекрасним показником. Приємний бонус - взяв частоту пам'яті 3700Мгц, при цьому режим 1:1 (DRAM:FSB), додатково запрацював з легким розгоном по шині (102Мгц). 5800х не потрібен при такому 5700х Рекомендовано до апгрейду з перших поколінь Ryzen або 6ти ядерників попереднього.
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (0)
29 жовтня 2023 р.
А де вказана ємність жорсткого диска
Відповіді (3)
29 жовтня 2023 р., 19:45
Knight tango
Це процесор, а не жорсткий диск
Відповісти
31 жовтня 2023 р., 12:04
all27
краще зверниться до спеціаліста
Відповісти
13 листопада 2023 р., 13:08
grindcorefan1
На наклейке на корпусе ПК
Відповісти
26 жовтня 2023 р.
у комплекті іде клюква? і який тут форм фактор?
Відповіді (1)
26 жовтня 2023 р., 14:13
Knight tango
В комплекті немає кулера, Socket AM4
Відповісти
26 жовтня 2023 р.
Доброго времени суток! Подскажите пожалуйста хорошую бюджетную материнку для этого процессора с возможность разгона
Відповіді (12)
26 жовтня 2023 р., 13:13
Knight tango
Можна спробувати ASUS TUF GAMING B550-PLUS або MSI B450 PRO-VDH MAX чи GIGABYTE B550 AORUS ELITE V2
Відповісти
26 жовтня 2023 р., 13:40
Sasha The One
Проц конечно хороший, но если сборка "с нуля", то лучше покупать 7500F или 7600. Материнка будет стоить тоже в районе 3500-5500 грн Даже если нет прямо сейчас денег на ОЗУ ДДР5, то можна пока купить 1 плашку 16 Гб, а со временем доставить вторую.
Відповісти
26 жовтня 2023 р., 13:45
Лосяш відповів на коментар Sasha The One
Проц уже едет с Китая
Відповісти
Показати всі відповіді
7 жовтня 2023 р.
Подскажите этот процессор справиться с видеокартой ASUS DUAL-RTX4070-O12G?
Відповіді (8)
7 жовтня 2023 р., 22:07
formicron
Некоректне питання. Процесор повинен мати достатню продуктивність для тих чи інших задач. Так само і відеокарта.
Відповісти
7 жовтня 2023 р., 23:16
Knight tango
Так, справиться, але питання не зовсім правильно задане
Відповісти
8 жовтня 2023 р., 00:00
YurOK
Мабуть малось на увазі чи зможе 4070 розкрити свій потенціал з цим процесором. Відповідь: так
Відповісти
Показати всі відповіді
24 серпня 2023 р.
Зі святом, хотлайнівці! Таке питання спецам стосовно цього проца та 5600. Чи варто переплачувати за 5700X близько 2500 грн. для збірки нового пк? ПК суто для домашнього використання, на базі відюхи рівня 3060, 4060. Чи 5600 вистачить? Чи якщо брати, то вже 5700X? Що би ви в такій ситуації для себе би вирішили?
Відповіді (35)
24 серпня 2023 р., 10:49
Dragon flight
Зі святом, друже, краще брати вже 5700Х щоб із запасом. Слава Незалежній Україні!!!
Відповісти
24 серпня 2023 р., 13:02
formicron
Не варто. 5600 вистачить з головою для будь-яких задач, особливо для ігор. 5700X беруть як правило для проф. тасків, для яких вистачає і 3600 (мій власний досвід). У майбутньому просто проапгрейдитесь до 5800X3D (якщо у пріоритеті будуть ігри) або на 5900X/5950X (якщо буде потреба у багатопотоці).
Відповісти
24 серпня 2023 р., 14:50
YurOK
Для відюхи рівня 3060, 4060 вистачить і 5600 (5500 навіть) з головою. Потім апгрейд на 5800X3D або вже АМ5.
Відповісти
Показати всі відповіді
1 серпня 2023 р.
Підкажіть будь ласка гарний кулер для 5700X від 800 до 1600 грн. Бажано на своєму досвіді, а не зі стелі. Якщо можливо декілька варіантів і чому саме вони. Дякую!
Відповіді (16)
1 серпня 2023 р., 16:29
formicron
ID-Cooling SE-214, там різні варіанти є в районі 700-800 грн. https://hotline.ua/ua/sr/?q=ID-COOLING%20SE-214
Відповісти
1 серпня 2023 р., 17:16
YurOK
Можна ще розглянути ID-COOLING SE-206-XT. Тихіше і холодніше, але дорожче
Відповісти
1 серпня 2023 р., 17:23
formicron відповів на коментар YurOK
Як на мене - це абсолютно непотрібне 2-баштове одоробало. В мене був такий же, ID-COOLING SE-207-XT, тільки на 7 теплотрубок (тут 6). Стресс-тест 3700X@4.3GHz не витягував. Їх основна проблема і відмінність від преміальних Noctua - це відсутність пайки теплотрубок до пластин.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Производительность Надёжность При высоких нагрузках не греется до сумасшедших температур
Не сподобалося: Цена
Досвід використання: кілька тижнів
Отличный камень, хоть и слегка дороговат. В такую цену можно было и какое-нибудь видеоядро всунуть, но да ладно. Сам по себе процессор крайне производительный, амд знают своё дело. Относительно холодный, как для своей мощности. Подвергается разгону) и работет стабильно.
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача keglya
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Все! От просто все Холодний і швидкий
Не сподобалося: Хіба в сокет трохи страшно вставляти
Досвід використання: кілька днів
Перейшов з i5 2320 , різницю відчув:)
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Богдан Кіт
Чи був цей відгук корисним для вас? 2
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Производительность
Не сподобалося: Не знаю.
Досвід використання: кілька днів
Был установлен на плату MSI X470 Gaming Pro Carbon. Перед установкой обновил БИОС. Протестил в играх. Вроде бы всё стабильно. Для охлаждения устанавливайте "башню" или "водяного".
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: продуктивність холодний легко розігнати, якщо це необхідно (буде +- як 5800Х)
Не сподобалося: немає такого за таку ціну
Досвід використання: кілька тижнів
перейшов із 3800 ХТ до нього. Взяв мать ASUS TUF GAMING B550-PLUS WI-FI для такого діла. Вольтаж в стоці мать поставила 1,1 В, це екв. 45 град. в простої і 65 під 100% АІДА 64 (вода azza galeforce 360). Думаю це непоганий результат. Біос 2806 від 27/10/2022. Тому не партесь, проц заведеться. із моментів що встиг затестити УЖЕ із різниці з 3800 ХТ: - проц холодніший десь на 10 градусів. Це в дефолті - ігри завантажуються трошки швидше - ФПС в ігрулях став менш рваний і дещо вищим ___________________________________ більше інфи доповню пізніше, коли протестую всі можливі розгони і по пам'яті також поганяю шину Інфініті. 5800 Х3Д вам не потрібен, поки цінник на нього не буде хоча б 250 баксів. більше інфи буде на моєму однойменному ютуб каналі. ________________________________________ тест АІДА не на свіжо запущений комп, із відкритими вкладками в браузері і тд
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Grapadura TV
Чи був цей відгук корисним для вас? 4
Коментарі (10)
7 травня 2023 р., 17:30
Grapadura TV
память crucial ballistix lt sport red 3000 15-16-16 2x8 // crucial ballistix rgb 3200 16-18-18 2x8 взяли максимум 3800 із 16-20-16-36 при 1,42 В, але нестабільно. Стабільно 3733. По факту наскільки я бачу мать може взяти більше, але для 4ох планок, тим більше різних, це є край. Із двома плашками я думаю результат буде кращим. Тому не бачу сенсу переплачувати за B550 чіпсети.
Відповісти
13 травня 2023 р., 14:45
Ansone відповів на коментар Grapadura TV
Множите скинуту скріншот з AID64 тест кешу пам'яті?
Відповісти
13 травня 2023 р., 21:20
Grapadura TV відповів на коментар Ansone
так а навіщо?) чисто на цифирки помилуватись?)
Відповісти
Показати всі коментарі
6 квітня 2023 р.
Ще таке питання у мене від попереднього процесора залишилось охолодження Deepcool GAMMAXX 400, https://hotline.ua/ua/computer-kulery-i-radiatory/deepcool-gammaxx-400/?tab=reviews Його вистачить для даного процесора, якщо я його не буду розганяти?
Відповіді (8)
6 квітня 2023 р., 12:19
YurOK
Має вистачити. Але в будь-якому випадку перевірте температури під час типового навантаження (ігри, важкі програми).
Відповісти
6 квітня 2023 р., 15:50
Мертвий ринок ПК
вистачить з головою, бо воно на рівень краще боксового кулеру, якого також вистачає.
Відповісти
6 квітня 2023 р., 16:22
Ansone
Так, вистачить. Навіть можна було би розігнати через PBO, тільки розгін через PBO на Х370 задається не підтримується, на жаль. (але це не точно)
Відповісти
Показати всі відповіді
1 квітня 2023 р.
Підкажіть будь ласка даний проц стана на Asus prime x370 pro?
Відповіді (4)
1 квітня 2023 р., 23:19
Sasha The One
Да, но сначла надо обновить БИОС матплаты
Відповісти
3 квітня 2023 р., 10:24
dr0
PRIME X370-PRO підтримує Ryzen 7 5700X починаючи з BIOS Version 6026 і вище.
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: 8 ядер, продуктивність, температура, ціна на даний момент.
Не сподобалося: Ціна на початку.
Покупав ще осінню 2022 за 10300грн. на заміну 2700х. В іграх дуже велика різниця, особливо в старих де нема хорошої підтримки багато ядерності. Убирав ліміти але в іграх різниці не замітив , тільки температури підросли, хоч у мене be quiet! Dark Rock Pro 4 але без лімітів температури піднімались до 70 градусів, в стоці в тесті до 55 в іграх до 60 при мінімальних оборотах вентиляторів, повернув в сток так і користуюсь. 4 планки ДДР4 3333 з 2700х стабільно працювали на 2900, з 5700х всі ідеально працюють на 3333.
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача LISAV
Чи був цей відгук корисним для вас? 6
Коментарі (18)
8 квітня 2023 р., 16:09
Вадим
Чому не придбали на AliExpress за 6500 грн?
Відповісти
8 квітня 2023 р., 20:38
Grapadura TV відповів на коментар Вадим
це зараз у нього ціна 6450 грн на алі. Півроку назад ціна була близько 8000 ніби
Відповісти
9 квітня 2023 р., 12:18
Вадим відповів на коментар Grapadura TV
Ну відповідно, що тоді, що зараз - різниця майже в 2к грн, який сенс купувати в Україні?
Відповісти
Показати всі коментарі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: На даний час, конкурентів в цього процесора не-май, до співвідношення ціни та продуктивності.
Не сподобалося: Майже нічого такого нема, але щоб вижати з цього процесора максимум, з прийнятними температурами, вам знадобиться потужна система охолодження, бажано СЖО.
Досвід використання: кілька тижнів
Чудовий процесор, коштує своїх грошей. Не бачу сенсу купувати 5800Х, в розгоні по PBO різниці майже немає, 50-150mhz максимум і це за умов, що стоїть топова башта або СЖО. В простої температура 33-градуса, в іграх 50-55 градусів, в стрес тестах від 70 до 80 градусів, в середньому 74-76 градусів. Система охолодження СЖО ARCTIC Liquid Freezer II 280 A-RGB. Тест живлення OCCT не проходить з Curve*ю 1ядро -24, 7ядро -27, інші ядра -25, всі інші тести проходить без помилок чи бсодів. Щоб пройти тест OCCT живлення, довелось виставляти Curve*у 7ядро -27, інші -21. В цілому - це майже ідеальній процесор, він дуже гнучкий і чудово себе покаже в іграх, навіть на бюджетних системах охолодження, наприклад: Deepcool GAMMAXX 300-400, виходячи з базових TDP-65в.
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Ansone
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Ansone
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Ansone
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Ansone
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Ansone
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Ansone
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Ansone
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Ansone
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Ansone
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Ansone
Чи був цей відгук корисним для вас? 5
Коментарі (2)
12 травня 2023 р., 15:34
Sergio
Яка у вас матплата? Знімали ліміти по потужності? Вольтаж тюнили?
Відповісти
12 грудня 2023 р., 17:13
Ansone
1- ASUS B550 E-gaming. 2 -Трошки піднімав павер-леміт до 130%, але не помітив, що воно на щось вплинуло. 3 - Ні, тільки через PBO, Curve.
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Холодний камінь; Продуктивність.
Не сподобалося: Ціна. Можна було б дешевше.
Встановив у систему на заміну R7 2700X. Відповім зразу - камінь холодніший за попередній. В даному ціновому діапазоні (все ще високий прайс)- напевно, найкраще рішення для апдейту.
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Вова
Чи був цей відгук корисним для вас? 6
Коментарі (1)
2 серпня 2023 р., 11:49
Вова
Додаю інформацію. Для розгону використовував AMD Ryzen Master (Curve Optimizer). Материнська плата - msi mpg x570 gaming plus. Ram- 4*8 Gb DDR4 2400 HyperX Predator (запустив на 3600 CL16:19:19:39, 1.4V, *FSB- 1800MHz). Кулер- рідний з 7 2700Х (AMD wraith prism). Відеокарта - замінив свою rx580(8Gb) на RX 6900XT (якби не було знижки- не міняв би). Ну і корпус- lian LI lancool 215 (по рекомендації колег). Storage- Samsung 980Pro & 970Evo +SSD Teams (усі 3 по 512Гб). Якщо коротко - маю лажовий монітор, з частотою оновлення 75Гц. Тому, всі папугаї з бенчмарків - додають виключно морального задоволення. Якщо говорити про роботу (UE4 і VS2022), то навіть якщо все понизити до базових частот і в еко- продуктивності вистачає "за очі". Температура (в 90-100% навантаженні) для проца 62-67 по Цельсію. Відяха- вище 76 (також за Цельсієм) не було. В іграх (рідко собі таке дозволяю)- майже всюди стабільні 60+ кадрів в 2К розширенні (1440р) на ультра/екстремальні налаштування. Чи рекомендую я проц? Відповідь - однозначно так. Запитаю ще, чи варто замінити кулер? Що скажете?
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Тепловиділення (TDP) 65 W ціна наданний момент невелика
Не сподобалося: Об'єм кешу всього L2 4 MB
Досвід використання: рік і більше
Гониться не погано, для rtx 3060 ідеально підходить
Фото Процесор AMD Ryzen 7 5700X (100-100000926WOF) від користувача Alex Pasishnichenko
Чи був цей відгук корисним для вас? 4
Коментарі (0)
24 лютого 2023 р.
Планую брати цю модель на заміну R7 2700X. Чи варто придбати інший кулер для нього, чи AMD Wraith prism буде гуд? Згідно з TDP, виглядає ок, але можливо хтось має досвід з цим? Також розглядається модель R5 5600, але в моїх планах є розробка і звукозапис, тому поки схиляюсь до R7 5700X (поки альтернативи не бачу).
Відповіді (12)
24 лютого 2023 р., 14:51
Sasha The One
Под R7 5700X Wraith prism хватит, если не использовать PBO, разгон и режим 24/7. То есть как говорится "впритык". Я не думаю, что 2700Х меньше кушает, чем 5700Х. В крайнем случае запустите стрес-тест АИДА64 для ЦП, если температура не выйдет за 90 градусов, то значит на первое время точно хватит. А вот под 5600 норм будет, говорят этот процессор не сильно грееется даже в сравнении с 5600Х.
Відповісти
24 лютого 2023 р., 16:48
Вова
Дякую за Вашу відповідь! Я теж так подумав. TDP R7 2700X- 105W (не споживання), а R7 5700X- заявлених 65W. Тому і роздуми з приводу охолодження. Та й додаткові гроші вкидувати поки не хочеться) Розгін йому не загрожує) але зайві 2 ядра- будуть у пригоді (це якщо з R5 5600 порівнювати). За серію R5 5600X- зразу відкинув, оскільки переплата не варта 1-2% продуктивності. За +/- ту ж ціну можна знайти R7 5700X. І якби збірка була виключно для ігор - я б не роздумую брав R5 5600. Але я деколи роблю і тестую проекти на ПК і планую звукозаписом займатися, тому власне і дивлюсь в сторону старшого брата.
Відповісти
24 лютого 2023 р., 17:09
Sasha The One відповів на коментар Вова
В любом случае можно не спешить))) сначала потестить) все равно эти процессоры по другим причинам (очень малая площадь кристалла) греются. Я покупал этот Wraith prism в комплекте с 3800Х, но правда c ним не использую. Но суть в том, что формально 3800Х 105W. А 3000 и 5000 основаны на одном и том же техпроцессе 7 нм и на том же заводе віпускаются. 5000 серия греется больше в основном за счет более высоких частот. P.S. Wraith prism трудится в паре с Ryzen 5 1600))
Відповісти
Показати всі відповіді
5 лютого 2023 р.
Чого така різниця TDP в порівнянні з 5800х? Чи буде він при заявленому TDP працювати на вказаних частотах? якщо зняти ліміт- ppt = наприклад 400 вт, що перевищить tpd*1.34 тоді зросте швидкодія?
Відповіді (5)
5 лютого 2023 р., 19:07
Сергій Захарович
Різниця обумовлена різними потужностями обчислювальних ядер, вище голови цей процесор не стрибне, тому швидкодія зросте тільки до настання тротлінгу
Відповісти
5 лютого 2023 р., 20:30
Sasha The One
Во-первых, отличаются базовые частоты. Для которых собственно и указываются ТДП. Во-вторых, просто программно зашиты разыне лимиты в эти процессоры. Ну и в-третьих, там есть так называемый отбор чипов, и под 5800Х идут более высокочастотные и жрущие, а под 5700Х своего рода отбраковка от 5800Х. А теперь по сути вопроса - так как кремний это лотерея, то может и вырасти быстродействие) Например, мой 3800Х никак не реагирует на РВО, хотя эта технология дает ДО 200 МГц. По факту в турбобусте с РВО на 1 ядро я видел 4550, то есть всего 50 МГц, но тоже самое и без РВО))) В реальности же разница между 5700Х и 5800Х будет в пределах 50-150 Мгц, что считаю несущественным. В реальности же может даже 5700Х лучше, так как меньше будет греться и потреблять энергии при практически равной производительности (разница там 1-3%) P.S. И это еще не говоря про лимиты в материнских плтатах)))
Відповісти
6 лютого 2023 р., 11:35
all27
все це - гонитва за попугами
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: цена\производительность
Не сподобалося: минусов нет
Досвід використання: кілька тижнів
Отличный камень с отличным соотношением цена\производительность.Аналогов от интел за такую цену нима),к тому же мамки на ам4 очень привлекательные.С завода проц работает с поверлимитом на 70ватт,очень важно его снять перед эксплуатацией,обьяснять зачем,думаю,не нужно,ведь тот кто будет его покупать и так все знает про этот проц) К слову,с андервольтом и курвой он потребялет +- 115 ватт на частоте 4.6ghz.У самого стоит башенка,на первое время, от биквайт с 3 трубками,в стрестесте при 115 ваттах и 1900оборотах,температура не поднимается выше 77 градусов.В общем,проц хороший,цена отличная за такие характеристики
Чи був цей відгук корисним для вас? 5
Коментарі (3)
24 лютого 2023 р., 19:24
Володимир Дублянко
яке у вас охолодження?
Відповісти
25 лютого 2023 р., 19:21
skril відповів на коментар Володимир Дублянко
Відповісти
10 березня 2023 р., 23:30
Denis
А як саме ви його розігнали, дайте пару рекомендацій чи посилань на що подивитись будь-ласка, маю такий самий але хотілось би трохи потужнішим його зробити,десь до 4grz підняти
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Норм процесор за свої гроші
Не сподобалося: Комплектація
Досвід використання: кілька днів
З таким введенням в оману стикаюсь вперше. Версія процесора - Box, але АМД вирішила "пожартувати" продаючи вам процесор без кулера, але в коробці. Ще раз - в цій версії BOX кулера в комплекті немає, тому якщо tray версія в наявності - беріть краще її, бо переплачувати за картону коробку сенсу немає. Взагалі не розумію логіки... 5600X BOX - кулер в комплекті є 5700X BOX - кулера в комплекті немає
Cooler not included
Чи був цей відгук корисним для вас? 10
Коментарі (3)
25 січня 2023 р., 05:57
necrobarista
Де ви побачили введення в оману якщо всюди написано, що кулера немає? Ви переплатили не за коробку, а за трирічну гарантію від АМД.
Відповісти
25 січня 2023 р., 11:12
Олексій Ревуцький відповів на коментар necrobarista
а) На коробці намальован кулер. б) В описі вказана комплектація Box, що десятки років значило, що в комплекті йде кулер. Звісно, якщо в самому низу прочитати - там вказано, що кулера немає, але я до того місця не дочитав. І це на хотлайні. в) На офіційному сайті AMD у повній специфікації вказано https://www.amd.com/en/product/11826 Product ID Boxed 100-100000926WOF Product ID Tray 100-000000926 І немає там ніякої інфи про те що Boxed версія йде без кулера, або що вона має подовжену гарантію PS: де ви прочитали інформацію про гарантію?
Відповісти
25 січня 2023 р., 19:15
necrobarista відповів на коментар Олексій Ревуцький
а. Я не бачу вашої коробки тому нічого не можу сказати, але на хотлайні явно якась ліва коробка вивантажена (від 5700g абощо), бо на ній навіть написано що є призма. На тих коробках 5700x що я бачив на боковій грані зображений сам проц, а не кулер. б. Так за вашим посиланням в 1 розділі вказано ~~~~Thermal Solution (PIB) Not included~~~~ Плюс WOF в айді моделі означає буквально "Без Кулера" в. Вона не подовжена, а стандартна, але поширюється лише на боксові версії. Всіма іншими займаються збірники/продавці на свій розсуд. Все на тому ж сайті. https://www.amd.com/en/support/kb/warranty-information/oem
Відповісти
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Холодный, производительный
Не сподобалося: Не обнаружил.
Отличный процессор за свои деньги.
Чи був цей відгук корисним для вас? 4
Коментарі (2)
24 лютого 2023 р., 19:24
Володимир Дублянко
які у вас температури?
Відповісти
25 лютого 2023 р., 12:17
Константин А відповів на коментар Володимир Дублянко
При максимальному навантаженні 60-65 градусів. Якщо зняти обмеження 90 градусів легко. (DeepCool Gammaxx L120 V
Відповісти
16 грудня 2022 р.
Чи потрібно обновлювати біос на мат. платі ASUS TUF GAMING B550M-PLUS для цього процесора?
Відповіді (7)
16 грудня 2022 р., 19:55
Galaxy Chess
Ні, не потрібно
Відповісти
16 грудня 2022 р., 21:44
Banana XD
Біос не треба хіба якщо немає що робити
Відповісти
17 грудня 2022 р., 14:32
all27
а ось боксовий кулер скоріш за все треба замінити
Відповісти
Показати всі відповіді