Каталог товарів
Київ
UA

Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K)

Всього пропозицій: 42
ціни: 18 299 30 190 грн
Характеристики
Процесор Socket 1700 3,0 (Turbo 5,8) ГГцКеш-пам'ять третього рівня: 36 МБЗагальна кількість ядер: 24Число потоків: 32 Box ... Дивитися усі
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (42)
Де забрати  (25)
Відгуки  (6)
Купують разом
Загальна оцінка
На основі 5 відгуків
3.4
2 не рекомендує цей товар
Показати:
всі (6)
відгуки (5)
питання (1)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Продуктивність в проф. тасках; Продуктивність в іграх. Навіть після андервольтингу показує кращу ефективність в іграх (в співвідношенні FPS - Watt), ніж AMD 7950х; Платформа Intel стала дешевшою, ніж AMD;
Не сподобалося: Високе енергоспоживання під навантаженням (і, як наслідок, висока тепловіддача).
Досвід використання: кілька днів
Чи був цей відгук корисним для вас? 10
Коментарі (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Найсильніший десктопний процесор, на данний момент для рендеренгу відео у Premiere Pro у кодеках H264/H265(HEVC). Завдяки апаратному декодеру Quick Sync, виривається вперед приблизно в 2 рази, порівняно з Ryzen 7000, та приблизно на 9+%, порівняно с флагманом попереднього покоління. У цих задачах чудово себе почуває з Noctua NH-D15, але рекомендується перейти на водяне охолодження 360+, щоб ще більше розкрити його потенціал. Завдяки більшій площі охолодження самої кришки процесору, більшій площині самого кристалу, тоншій кришці за ryzen 7950x охолоджується краще за останнього при рівному тепловиділенні (тому при більшій PL матиме нижчі за 7950 температури) K (на відміну від KF) має розблоковане напруження SA (у KF заблоковане на 0.95 Вольт), що дозволяє краще розігнати оперативну пам'ять, та має вбудовану графіку з Quick Sync, що дозволяє пришвидшити роботу у програмах, що підтримують multiGPU. Доповнення: при 250 Ватт PL cinebench r23 13900к не тротлить та тримає низькі температури (див. скрін 3). При Enable MultiCore Enhancement потрібно налаштовувати PL вручну, тому що, звісно при unlim буде завжди впиратися в 100 градусів і тротлити, це не недолік, це можливість. Не забувайте, ОБОВ'ЯЗКОВО вмикати встройку з Auto у > Enabled (якщо Вам потрібен буст Quick Sync/multiGPU
Не сподобалося: Все сподобалося.
Досвід використання: кілька днів
Дуже вдалий камінь. Працює у зв'язці з: Asus prime z790-a wifi: https://hotline.ua/ua/computer-materinskie-platy/asus-prime-z790-a-wifi/ hynix ddr5 m-die (зелені планки, найкраща пам'ять зараз та найдешевша, краще тільки Hynix a-die, але поки не продаються в Україні та Європі): https://hotline.ua/ua/computer-moduli-pamyati-dlya-pk-i-noutbukov/sk-hynix-16-gb-ddr5-4800-mhz-hmcg78mebua081n/ на частоті 6400 МГц з реальною швидкістю х2 від ddr4. Температури холодні, радіатор не потрібен. Система охолодження Arctic Liquid Freezer II 360: https://hotline.ua/ua/computer-kulery-i-radiatory/arctic-liquid-freezer-ii-360-acfre00068b/ Корпус: https://hotline.ua/ua/computer-korpusa/be-quiet-pure-base-500dx-black-bgw37/ Оновленням задоволенний, продукт рекомендую для роботи в продуктах Adobe, та інших завданнях.
Hynix ddr5 m die Memory
H264/H265 Overall
Cinebench r23 test PL250 (Stock) AF 2 360 AIO
13000vs 7000
13000 vs 12000
AllInOneComparsion
Hynix ddr5 m die Memory разгон вторичных таймингов
Чи був цей відгук корисним для вас? 21
Коментарі (20)
5 листопада 2022 р., 01:17
formicron
Дякую за відгук. Я подивився деякі англомовні канали по тестам заліза у відеомонтажі і змінив свою думку щодо інтеловської встройки UHD770. Виявляється, я відстав від трендів, засидівшись на Premier Pro CC 2019 v13.1. Якщо не помиляюся, такий потужний еффект від їхніх iGPU з'явився нещодавно, у 11 чи 12 поколінні, хоча знаю, що топова встройка HD630 на гіперпнях G4620 тягнула не лише 4К, а й навіть 8К ролики на ютубі за наявності нормального інтернету (HD630 зазвичай ставили на i3/i5/i7 7 покоління, у молодших пентіумів та селеронів була HD610, що відтворювала "лише" 4К і в цілому є набагато слабшою). А із дискреток у 2016-17 роках 8К ролики могли нормально тягнути лише відеокарти Nvidia 900 серії і вище, бо вони конкретно так допиляли NVENC. Саме тому "бюджетні" стрімери в OBS обирають саме NVENC, якщо процессор не тягне якісне софтверне кодування x264. Я іноді збираю ігрові ПК, а тут трохи інші пріоритети, ніж тестування в робочих задачах. Сам же користуюся R7 3700Х + GTX1070, мені цього вистачає для монтажу з головою, а тут за якісь "два-три" (с) роки і правила гри геть змінилися)) Тобто, краєм вуха я вже чув, що монтажний ПК на встройці від Intel зможе працювати і без дискретки, але щоб настільки круто... Враховуючи, що я цікавлюся темою, відчуваю себе динозавром))) P.S. Дивлюся на тести на скріні і дивуюся, чому 5900X краще, ніж 5950X, який лиш трохи випереджує 5600X, який в свою чергу на одному рівні з 7950X, і десь там пасе задніх 7900X?
Відповісти
5 листопада 2022 р., 01:46
Едуард.
При кодуванні в декодерах рендерінгу не відбувається. Серед всіх 25 програм рендерингу Premiere Pro не значиться. Тому що рендерінг це перетворення 3D моделі в плоске 2D зображення. Поєднання шарів (слоев) в один в Premiere Pro це "такий собі" "рендерінг маркетологів" на одному ядрі при монтажу (редагуванні). А при кодуванні в Premiere Pro більшість розрахунків відбувається на відеокарті а не на CPU. Premiere Pro - програма для редагування , чисто для декодування є простіші програми.(можливо навіть швидші) Купляти 13900К заради кодування на встройці iGPU ? Краще вже якийсь 13600 або 13400 брати.
Відповісти
5 листопада 2022 р., 02:31
formicron відповів на коментар Едуард.
Я б не став так прискіпуватися до слів, це просто узагальнення терміна, як-от кросівки називають "адіками" чи процес фотокопіювання називають "відксерити". Оскільки в 3D-софті рендеринг, тобто візуалізація проєкту, займає певний час, то по аналогії процес отримання результату відеомонтажу також стали називати рендером чи рендерингом, бо "експорт" - якось не дуже подобається, хоча це технічно некоректно)) В Premiere Pro, Resolve та інших програмах є можливість вмикати/ вимикати апаратне прискорення як для відтворення відео під час редагування, так і для експорту. Нинішня встройка Intel зараз навіть випереджує дискретки Nvidia в цьому плані (особливо з найпопулярнішими кодеками h.264/h.265), і це сильно впливає не тільки на швидкість рендеру, але і на комфорт при роботі у таймлайні. Плюс Intel Quick Sinc підтримує більше різних форматів відео. Але більша кількість ядер також впливає на комфорт/швидкість роботи, особливо це стосується тих задач, які використовують процесорну продуктивність і не прискорюються за рахунок iGPU/dGPU. Якщо збирати ультимативний ПК для відеомонтажу, то це без варіантів 13900К + дискретка Nvidia, починаючи з RTX3060 і вище. Щодо 13600 чи 13400, то якщо зниження продуктивності відносно 13600K буде корелюватися із ціною, то це ОК, чом би й ні.
Відповісти
Показати всі коментарі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: 1. Висока одноядерна продуктивність завдяки тому що з 24 ядер лише 8 потужних. Є можливість підняти напругу щоб всі 8 ядер працювали на частоті більшій ніж у Ryzen 7950Х.(5250-5600мгц а два ядра навіть до 5800мгц) 2. Висока багатоядерна продуктивність завдяки тому що 24 ядер порівняно з 16 у 7950Х. 3. Висока ігрова продуктивність завдяки тому що більшості ігор достатньо 6ти ядер - 8 високочастотних Р-ядер Intel краще для ігор ніж 10-16 ядер Ryzen з меншою частотою.Тест 3DMarkMaxThread підтверджує. 4. Збільшено кеш L1,L2,L3,кількість Е-ядер та частоти порівняно з 12900К.(32 і 36 Мб 3-5.4-5.8Ггц 16 Е-ядер 2.2-4.3Ггц проти 14 і 30 Мб 3.2-5.1-5.2Ггц 2.4-3.9Ггц 8 Е-ядер)(латентність L1 та L3 зменшилась а L2 збільшилась) 5. Латентність DDR менша ніж у минулого покоління та ZEN-4 але більша від ZEN-3. 6. Монолітний кристал, менша міжядерна латентність. 7. Можливість використання з DDR4. 8. Підтримує ДДР5 5600 (4800 у 12900К) 9. Тонкий кристал, легше охолоджувати старі 10 нм (intel-7). 10. AMD животворящий знову змусив зробити нечуване для Intel - знизити ціни.
Не сподобалося: 1. Розігнаний Core 13900K гірше розігнаного Ryzen 7950Х в багатопотокових завданнях. 2. При однаковому обмеженні живлення Core 13900K слабіший від Ryzen 7950Х в багатопотокових завданнях. 3. Захмарні температури за 100 градусів та енергоспоживання. 4. Не здатен працювати в більш комфортному режимі не відстаючи від RYZEN 7950Х в багатопотоках з 24 ядрами проти 16. 5. Не вистачає ліній PCIe5 щоб задіяти відеокарту та SSD M.2 (якщо поставити SSD M.2 PCIe5 то для відеокарти залишиться не 16 а 8 ліній). 6. Через рік вийде сокет 1851 і цей процесор туди не поставиш. 7. Через 10 хвилин мультиядерного навантаження - водяного охолодження за 4500-19000грн стає недостатньо і 13900К знижує частоти та ковтає пил бо 7950Х стає недосяжним. 8. Інструкції AVX512 відключені бо ніякого охолодження не вистачить. 9. Ліміти живлення збільшилися.(PL1=150Вт а не 125 а PL2=253Вт а не 241) 10. При розгоні приріст продуктивності малий . 11. Не такий досконалий , енергоефективний як 5нм Ryzen 7950Х.
Досвід використання: кілька годин
При однаковій кількості ядер або потоків ZEN4 5нм краще від intel 13000 для розпаралелених багатоядерних розрахунків навіть без енергоефективних ядер. Для ігр краще 6-8 ядерники , В майбутньому все більше ігрових розрахунків буде на відеокарті і процесор на ігри не впливатиме взагалі.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Едуард.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Едуард.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Едуард.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Едуард.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Едуард.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Едуард.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Едуард.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Едуард.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Едуард.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Едуард.
Чи був цей відгук корисним для вас? 24
Коментарі (38)
28 жовтня 2022 р., 04:29
formicron
Об'єктивно найневдаліший камінь із усього 13 покоління, його нормально можна використовувати лише з андервольтом, бо ніяка водянка вже не витягує. Єдина причина його існування - це "зберегти лице Інтел" на фоні конкуренції з високопродуктивними десктопними рішеннями від АМД, яка показує просто чудеса енергоефективності, хоча її камінці також "потеплішали".
Відповісти
29 жовтня 2022 р., 15:34
kostianu4
А нічого, що 13900к дешевший на 10+% Те, що я бачу на Ваших скрінах, так на 125 ватах 7950/13900к різниця 10-13% у реальних задачах типа блендеру) можна не гнати і у стоці/андерводьтінгу працювати на комфортних температурах навіть на повітрі
Відповісти
30 жовтня 2022 р., 00:40
Едуард. відповів на коментар kostianu4
Нічого бо 7950Х дешевший від 13900К на 10%. Різниця в блендері при 125вт 16-19% в залежності від якого процесора проценти міряти (467+19%=555.7. 556-16%=467). А на другій картинці там 125 ват 13900К порівнюється з 115 ватами 7950Х. При однаковому зменшенні охолодження 13900К відставатиме ще більше. Якщо реальними задачами на кожен день вважати швидкість відкриття сторінки в браузері або відеоплеєра за долі секунди або ігри при 100-400FPS то ніякої різниці ви не побачите.(особливо якщо монітор 60гц)
Відповісти
Показати всі коментарі
22 жовтня 2022 р.
Чи є значна різниця між Noctua NH-D15 та водяним охладом в плані температури на 12900к/13900к? Все що знайшов в інтернеті тести GamerNexus там різниця дуже мала до 5-10% між найкращими СВО та D15. Тобто на D15 буде 85 градусів а на кращій СВО 80? Дуже мала різниця, як на мене І чим тоді охолоджувати 300ватт)
Відповіді (48)
22 жовтня 2022 р., 09:15
Мертвий ринок ПК
значна різниця є. "охолоджувати" лімітами в біосі. водянку зараз можна придбати за ті ж гроші що й NH-D15. hotline.ua/ua/computer-kulery-i-radiatory/arctic-liquid-freezer-ii-360-acfre00068b/ 4126 грн різниця є в пользу водянки і добре. не подобається що потрібна водянка - беріть холодніший проц.
Відповісти
22 жовтня 2022 р., 09:19
Galaxy Chess
Звичайно, що СВО ефективніше відводить тепло за будь-який повітряний кулер, тільки є один значний мінус: якщо вона протече, то вартість ремонту буде значною, а інколи - і не доцільно зовсім. З повітряним охолодженням таких проблем немає, але й ефективність не така краща. Що обирати, вирішувати тільки Вам
Відповісти
22 жовтня 2022 р., 09:22
kostianu4 відповів на коментар Мертвий ринок ПК
Дякую за відповідь, наявні на ютубі тести кажуть, що різниця зазвичай не більше 5% у температурі саме з Noctua NH-D15. Тобто вау ефекту не буде, лише незначне покращення, яким можливо знехтувати. Виправте мене, якщо помиляюсь
Відповісти
Показати всі відповіді
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Порівняно з попереднім флагманом 12900K: В іграх краще на 10-15% (з DDR5 пам'яттю). На 8 більше енергоефективних ядер, P-cores/E-cores - 8c/16c + 16с/16t. Вищі максимальні частоти P-cores на 600МГц, E-cores на 400МГц. Покращена робота з DDR5. В однопотоці переганяє процесори від АМД, а у багатопоточних задачах не сильно відстає від R9 7950X. Не потребує нової дошки, якщо вже є z690 з нормальним VRM. Спеціально під 13 покоління на оновлені дошки z790 завезли аж 20 ліній pcie 4.0 та 8 ліній pcie 3.0.
Не сподобалося: Споживання електроенергії понад 300Вт у нагрузках (у 7950X - не вище 200). Висока температура, швидкий тротлінг при повній загрузці типу сінебенч. Навіть 3-секційна водянка не зможе нормально охолоджувати, якщо не робити обмеження в біосі, ріжучи продуктивність.
Так, у данного процесора є певні переваги у продуктивності, але вони зводяться нанівець абсолютно неадекватним споживанням. По-перше, потрібна дорога дошка із якісною і потужною зежешкою (ЗЖ, зона живлення). По-друге, я не уявляю собі, чим його охолоджувати для максимальної продуктивності (про розгін взагалі мовчу). Із 3-секційною водянкою його попередник у сінебенч доходить до тротлінгу за 6 хв 15 сек, цей же "прожарок" - лишень за 17 секунд!!! Якщо ж різати йому ТДП у біосі, то навіщо він взагалі потрібен, коли є інші альтернативи? Єдиний варіант - чекати на оновлення біосів від Інтел, бо у такому вигляді - це зло. Брати такий камінь для ігр (тобто, неповної загрузки) - це нонсенс, бо будь-який процесор, починаючи з R5 5600X, для цього підходить куди краще і збірка обійдеться дешевше. Для робочих задач вже є i9 12900K / R9 7950X, які хоч і гарячі, але все ж для них реально знайти готовий кулер, а не ліпити кастомну "жижу". Думаю, цей процесор буде чисто нішевим продуктом для пряморуких заможних ентузіастів, тому що ні ціна, ні його характеристики не спонукають до покупки за наявності холодніших та дешевших рішень. P.S. Випереджуючи коментаторів, зазначу, досвід користування не мій власний, це тести зарубіжних техноблогерів.
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача formicron
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача formicron
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача formicron
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача formicron
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача formicron
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача formicron
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача formicron
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача formicron
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача formicron
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача formicron
Чи був цей відгук корисним для вас? 8
Коментарі (9)
20 жовтня 2022 р., 22:07
Едуард.
Новий біос із збалансованим енергоспоживанням обов'язково вийде після того як на всіх обзорах зафіксують "перемогу" 13900K над 7950X ... щоб не багато згорівших міняти по гарантії . (не дарма Intel спеціально на огляди сама висилає відбірні преміум набори процесорів).
Відповісти
20 жовтня 2022 р., 22:35
formicron відповів на коментар Едуард.
Така собі "перемога"... Ну скинуть вони 50Вт і 5 градусів за допомогою вшитого в біос андервольту (але це не точно). Це також поріже продуктивність на кілька процентів, які вони зараз виграли у АМД. Не розумію цієї дурної тяги "догнати і перегнати Америку", тобто, за будь-яку ціну випередити флагмана конкурента. Краще б ціну скинули, як це свого часу зробили червоні з райзенами на АМ4, щоб стати лідером по продажам.
Відповісти
21 жовтня 2022 р., 01:13
Sasha The One відповів на коментар Едуард.
Новый БИОС ему не поможет(( Потому что если задвить его жор (по умолчанию), то в итоге он будет не быстрее 12900к или 13700к. Так что этот процессор - это производственный брак или эпик фейл, уж кому как больше нравится.
Відповісти
Показати всі коментарі
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Оцінка товара
Сподобалось: Работает, многоядерный
Не сподобалося: Прожорливый, греется и дорогой
Досвід використання: кілька годин
По сути это фиаско еше более крутое, чем в случае с 12900к. При снятии лимитов жор до 400 Вт и температуры под суперкулером Noctua NH-U14S всего-то 117 градусов по Цельсию))) Думаю добавить тут нечего - это эпик фейл просто..... Скриншотики прикрепил)
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Sasha The One
Фото Процесор Intel Core i9-13900K (BX8071513900K) від користувача Sasha The One
Чи був цей відгук корисним для вас? 7
Коментарі (5)
20 жовтня 2022 р., 20:32
formicron
Цілком згоден )
Відповісти
21 жовтня 2022 р., 01:17
Sasha The One відповів на коментар formicron
Та да))) и это если рамка не расплавится, после того как погнется при первой же устанвоки хорошего кулера) про текстолит, лак и его цвет через пару месяцев вообще молчу))
Відповісти
21 жовтня 2022 р., 13:08
formicron відповів на коментар Sasha The One
Так це ще спробуй знайди нормальну материнку, щоб вона коштувала дешевше печінки та нирок))
Відповісти
Показати всі коментарі